Khamis, 30 Jun 2011

PANAS!! NIK AZIZ LARI SEBAB TAKUT DENGAN RUSUHAN??



Nik Abdul Aziz Nik Mat bersama rombongan akan berlepas ke Uzbekistan jam 11:00 di Lapangan Terbangan KLIA Kuala Lumpur. Beliau dan rombongan akan berlepas dari Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra Pengkalan Chepa jam 6:30 pagi.

Lawatan beliau ke negeri bekas jajahan Russia itu dalam rangka menziarahi makam Imam Bukhari dan Imam Termizi yang terletak di negara berkenaan. Imam Bukhari dan Imam Termizi adalah antara perawi hadith yang terkenal dan tergolong dalam hadith-hadith sahih.

Beberapa orang wakil rakyat mengikuti rombongan berkenaan antara mereka ialah Adun Limbongan, Drs Zainudin Awah Hamat, Adun Meranti Nasaruddin Daud yang juga Speaker Dun Kelantan, Adun Kemumin Mohd Amar Nik Abdullah yang juga Exco kerajaan Kelantan dan Adun Lanas, Abdullah Yaacob.

Rombongan Tok Guru dijangka akan berada di Uzbekistan selama dua hari sebelum berlepas ke Dubai untuk menujuk ke Madinah. Selepas mengerjakan umrah rombongan dijangka akan pulang pada 10 Julai sehari selepas himpunan Bersih. Ini bermakna Tok Guru Nik Aziz tidak akan menyertai himpunan Bersih. - Malaysia Instinct

Nik Aziz mushitdoll am Pas yang tersohor sudah melarikan diri dari tanah air. Apakah ini maknanya Nik Aziz takut untuk menolak perlawaan penganjur Bersih untuk turun bersama bagi membuat kacau di ibu kota? Atau Nik Aziz sudah mengetahui bahawa puak Bersih ni sebenarnya bukan nak berhimpun, tapi nak buat kacau, sebab tu demi menyelamatkan diri, Nik Aziz melarikan diri terlebih dahulu.

Jadi memang benarlah kekacauan akan berlaku pada 9 Julai ini. Maka inilah agenda sebenar Bersih tapi Kotor!

Err.. Mc nak tanya sikit ni, Nik Aziz and the geng keluar melancong tu, guna duit siapa ya? Duit sendiri ke, duit kerajaan negeri? he he..

McTheory:
lagi mau kata orang.. sendiri pun sama.

2 ulasan:

AloQStaQ berkata...

Mc,
Lagi best bila MB KEDAH sendiri sebut benda lagi dahsyat untuk puak penjilat Anwar Ambiga di Kedah ...

SEBAIKNYA MB KEDAH SEBUT LA MACAM NI , BARU SEDAP SIKIT ANWAR , AMBIGA & MAT SABU MENDENGAQNYA ...

"PAS Kedah dan Kerajaan Negeri Kedah akan membantu mana-mana rakyat yang terlibat dengan BERSIH sama ada diberi wang poket, bas rombongan dan peguambela seandainya di tangkap!"

TAPI, MB KEDAH SEBUT SEBALIKNYA ... KALAU AKU PENYOKONG PAS KEDAH, GERENTI HATI AKU DAH TERBAKAQ !!!

KLIK SINI (Kalau Berani!)

Ha Ha HA ! Jahanam la kepala Haji Azizan lepas ni kena luku dengan Anwar ! ...


AloQStaQ

Tanpa Nama berkata...

mamat ni tau apa?
apa pun dia tak tau. try hg tanya dia pasai bershit... aku gerenti dia ckp, saya tak tau. tak plak saya. Takda exco yg habaq kt saya pasai hal bershit. Conpom... mmg dia tak tau.

ha3
-PASBerg-