Rabu, 15 Jun 2011

PANAS!! PAS MENYOKONG INDIVIDU YANG ANTI ISLAM!!


Siapa si Ambiga tonggok yang mahu menganjukan Bersih ni. Bersih sangatkah dia? Hinggakan Pas menganggap dia sebagai tokoh hebat!

Ambiga Sreevenasan merupakan bekas Presiden Majlis Peguam dan Ambiga terkenal dengan fahaman pluralisme di Malaysia. Dia ni pernah mempertikaikan perlaksanaan Hukum Syariah dalam Artikel 121 (1A) berkaitan dengan kes Lina Joy. Ambiga juga Penggerak dan Pendokong Interfaith Commission (IFC) iaitu badan yang memperjuangkan penghapusan keistimewaan ISLAM dan MELAYU di bumi Malaysia. Ambiga dan Majlis Peguam mempunyai agenda tersendiri dimana agenda mereka sangat jelas iaitu benci pada ISLAM. Mereka sangat benci kepada pemerintahan yang hendak mempertahankan agama ISLAM.

Kafir laknattulah ini jelas menolak Islam dan anti kepada bumiputra, namun disebabkan dia ni menentang kerajaan BN, ia disanjung oleh orang Islam yang mahu menumbangkan kerajaan. Apa yang Mc pelik ialah, apakah Melayu Islam didalam Pas dan Pkr sedar bahawa dia ini hanya mengunakan melayu untuk kerja jahatnya. Mc percaya, hampir 90% dari penyokong Bersih yang berkumpul nanti adalah orang Melayu.

Lihatlah betapa bodohnya melayu sekarang. Menyokong individu yang mereka sendiri tidak kenal dan tidak tahu apa motifnya. Sedangkan seperti yang kita tahu, Ambiga ini terang-terang menentang Islam didalam hidupnya. Ambiga ini juga merupakan rakan baik dengan Anwar Ibrahim, dan Mc percaya semua perancangan ini adalah pelan Anwar untuk membuat rusuhan secara besar-besaran seperti di Mesir. Itulah yang dia idamkan.

Tuntutan kepada SPR hanyalah satu alasan untuk memulakan rusuhan. Hakikat sebenar ialah, mereka mahu menumbangkan kerajaan Malaysia yang menyokong dasar Islam dan Melayu. Malah hajat mereka disokong pula oleh melayu yang lainnya.

Situasi Pas kini amat menyedihkan kerana mereka menyanjung orang yang anti Islam dan diangkat sebagai pemimpin. Mereka menyokong seorang manusia yang memurtadkan Melayu Islam kepada Kristian. Di manakah perjuangan Islam Pas?

Apakah Islam Pas sudah hilang atau pupus semasa bersahabat dengan Anwar dan Dap? Memang benar bagai dikata, Islam Pas hanyalah barang dagangan untuk menarik sokongan, apabila ia sudah tidak laku dijual, ia akan dibuang dan digantikan dengan yang lain.

Kiranya selama Pas wujud di muka bumi Malaysia, Pas sememangnya hanya mengunakan Islam untuk menarik sokongan rakyat kepada partinya.

Pas sekarang benar-benar berubah, selepas mengugurkan Islam sebagai matlamat utama parti, Pas mengugurkan pula kepimpinan Ulamanya, kini Pas bersahabat dengan orang yang anti Islam dan Melayu.

Apakah ini dasar Pas yang sebenarnya?...

McTheory:
Pas patut tukar nama, buang parti Islam, letak nama Parti Syaitan lagi baguss..

4 ulasan:

hangkedee berkata...

Hindu sanggup bakar melayu.Sanggup kah melayu bakar Hindu??????kes susila kian dingin itu lah Melayu Hampas

Tanpa Nama berkata...

Apa yang semua orang tahu Pas parti ISLE (LIES).Tapi apa yang Pas tak tahu. orang2 Islam sejati tidak bebal spt juak2 mereka.Hampeh!!

AJAI62 berkata...

Assalam Bro

Memang cilako-cilako kata Nik Aziz.. PAS memang dah lama sesat, sekarang ni lagi teruk sesatnya

Tanpa Nama berkata...

kan sblom nie pas pnh ckp blh b'kje sama ngn syaitan kalo syaitan tu bantu utk jatuh kan musuh nye ...tu sbb le dia blh b'sekongkol ngn ambiga tu walao pon trg2 si amPIGa tu anti-islam..