Ahad, 5 Jun 2011

PANAS!! PAS PERMUKAAN CANTIK, DALAMAN BERGOLAK!!


Teruja rasanya baca portal pembangkang, tak kisahla yang mana satu. Semuanya memaparkan perpaduan dalam Pas. Semuanya menunjukkan Pas kini hebat dibawah gandingan Mat Sabu dan Hadi Awang. Piiraaahhh.. biasa la, depan semua tunjuk baik, belakang macam-macam cerita keluar.

Mat Sabu nak perkasakan Majlis Syura Ulama Pas?

Kah kah kah.. cerita paling kelakar dalam dunia sekarang ni. Kalau dia nak perkasakan dewan Ulama Pas, kenapa masuk bertanding Muktamar, bukankah selama ini Pas dipimpin oleh Ulama Pas. Sekarang ni, Mat Sabu dah masuk kepimpinan peringkat tertinggi. Mat Sabu oiii.. bukan orang lain.. Mat Sabu.. siapa Mat Sabu ni? Ada belajar agama kah? Pandaikah Mat Sabu buat tazkirah di masjid? Paling penting, kalau suruh Khutbah Jumaat, agak-agak dia boleh ka?

Ini bukan Mc yang pertikaikan, orang Pas sendiri yang curiga dengan Mat Sabu ni. Kepimpinan Pas adalah pak turut. Kalau ketua kata 'A', mereka semua kata 'A'. Kalau ketua kata gajah tu 'lembu' yang bawah pun akan kata binatang gajah tu 'lembu'.

Ahli Pas yang veteran kebanyakkannya menentang keputusan muktamar Pas kali ini. Golongan muda yang mengundi Mat Sabu dan menyokong perjuangan Mat Sabu yang tah kemana dan dari mana. Mc rasa kalau tanya siapa Mat Sabu dan latar belakangnya pun mereka ni tak tau. Tapi disebabkan Mat Sabu ni pandai bercakap, mereka pilih orang yang pandai bercakap. Biasalaa.. orang Pas memang pandai bercakap, suruh buat kerja haram tak tau.

Kalau tak percaya, pergi kesurau-surau dimana jemaah Pas yang veteran berada, kemudian tanyalah soalan mengenai Mat Sabu, pasti jawapannya agak kurang sedap didengar.

Wahai Mat Sabu, masih ku ingat lagi dirimu yang mengistiharkan perang ke atas UMNO di Kuala Kedah. Tentera Islam bertopengkan syaitan mu rakus menghuru-harakan keadaan. Pemuda UMNO di belasah, puteri UMNO hampir kena rogol akibat hasutan jahat dari mu wahai Mat Sabu.

Namun kami tidak gentar menghadapi syaitan gemuk bertopengkan Islam. Biarpun kau ada beribu pengikut, tidak sedikit pun kami undur untuk menghadapi syaitan gemuk seperti mu, wahai Mat Sabu. Memang bagus kau sudah menjadi Timbalan Presiden Pas. Mc doakan supaya kau dilantik sebagai Presiden Pas pada muktamar yang akan datang. Maka senanglah kami menguburkan kau dan parti Pas kesatu liang lahad.

Syabas Mat Sabu, kau memang layak menjadi Anjing Anwar dan Dap. Kau Hebat!

Wahai orang Pas sokonglah Mat Sabu untuk kesejahteraan Pas dan negara kebajikan ala Anwar dan Dap!!

Next kempen!! Mat Sabu for Presiden Pas!! 

McTheory:
Sebagai hadiah kemenangan jihad Mat Sabu.. mek janda sedang menunggu mu di Hotel 121!! WOW!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Memang benar, luar nampak cantik tapi di dalam sudah rosak. Kalau bendera mereka warna hijau maka begitulah dalam perut mereka juga hijau. Seperti kata pepatah "Siam Perut Hijau"

Tanpa Nama berkata...

pas bodoh pas bodoh pas bodoh

TG Shehx Nik Al-Qhawareej As-Syiah Arboqi berkata...

Selain perut hijau, puak suku PAS ni akan terberak hijau bila kalah PRU-13 nanti.

Alahai Mat Syabu ... hang nak perkasakan majlis buat buboq syura boleh la ...

PAS is`dead!