Rabu, 15 Jun 2011

PANAS!! POLIS BERTINDAK! PUAK NI DAH GELABAH BEWAK DAH..


Puak-puak Pakatan yang dok nak berhimpun buat kacau kat KL dah mengelabah dah apabila Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Khalid memberi amaran akan lakukan tangkapan awal untuk mencegah perhimpunan Bersih yang dirancang pada 9 Julai ini dibatalkan oleh pihak penganjur.

Bagi Mc, sepatutnya polis boleh menangkap para penganjur dan pengikut yang merancang untuk berhimpun dan membuat kecoh nanti. Kerja polis adalah mengawal keamanan negara, dan menjadi tanggung jawab para pegawai polis untuk membendung dan mencegah perkara buruk daripada berlaku.

Mahfuz dan Johari Bedul dok melalak supaya polis tidak membuat tangkapan awal, mereka nak melalak, itu hak mereka. Tapi bagi hak rakyat yang cintakan keamanan, kami menyokong tindakan Polis melakukan tangkapan awal bagi membatalkan perhimpunan itu.

Tangkap saja si Ambiga dan Mat Sabu sebagai langkah percegahan.

Tak rugi Malaysia jika dua ekor beruk pemusnah keamanan negera ditangkap!

Pihak Polis tak usah gentar dan takut, kerana masih ramai yang menyokong tindakan Polis untuk mengekalkan keamanan negara.

Kasi hantam sama depaa!!

McTheory:
Tabik pada semua cikgu-cikgu..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TANGKAP AJE. JGN BGI MUKE KAT PERUSUH2 TEGAR NIH!. PASTU KASI PENYAPU, BEG PLASTIK ITAM DGN PENYODOK. SUH DIORANG BERSIHKAN LONGKANG, JLN2 DAN TAMAN2 LG BAGUS KEHKEHKEH

pego berkata...

Jika dibiarkan....jadi huruhara le negara ni. Mula2 kat KL nanti buat kat negeri2 lain pula.

Jangan kasi chance, tangkap kepala2 yang nak anjurkan BERSIH2 ni dulu.