Sabtu, 11 Jun 2011

PANAS!! VIDEO SEKS MAT SABU!!


Panas.. panas.. dahsyat, vcd video skandal seks Mat Sabu sudah diedarkan!! Wow.. kononnya diedarkan dikawasan Ampang. Namun sampai sekarang umum masih lagi belum mengetahui apa isi kandungan vcd terbabit.

Ahli Parlimen Ampang si Zuraida atau lebih dikenali sebagai Mak Lampir sudah mendapat vcd tersebut dan telah pun membuat laporan polis dan menganggap semua ini rancangan UMNO/BN untuk menjatuhkan Mat Sabu, walaupun didalam sampul vcd ada tertulis surat yang mengatakan vcd ini diedarkan oleh orang Pas sendiri.

Orang yang menyokong Mat Sabu ni hanyalah orang muda dalam Pas. Kalau bagi veteran Pas, mereka takkan menyokong Mat Sabu menjadi pemimpin tertinggi Pas. Kerana mereka lebih mengenali siapa itu Mat Sabu. Namun, orang sekarang lebih percaya kepada cakap, lebih dari orang yang buat kerja.

Satu-satunya kelebihan Mat Sabu ialah mulut, dia pandai bercakap, pandai berceramah. Kelebihan ini digunakannya untuk menarik orang minat dengannya, membuatkan orang muda Pas lebih percayakan Mat Sabu dari pemimpin Pas yang lain. Sebab tu mak-mak janda dan andartu mudah terpikat dengan Mat Sabu ni (pandai ayat). Dengan muka dan gaya-gaya ala 70an, Mat Sabu pasti akan digilai oleh wanita yang seangkatan dengannya.

Bila ditanya Mat Sabu mengenai video seksnya itu, Mat Sabu sendiri pun tak mampu untuk menjawab. Hanya mengelak dan mengatakan itu hal lama.

Lama atau baru, orang itu ialah Mat Sabu. Dari dulu perut dia buncit, sampai sekarang masih buncit, tak ubah-ubah pun. Cuma yang berubah, jawatannya dalam parti, dulu ajk sekarang sudah jadi Timbalan. Kiranya orang Pas menyanjungi orang yang ada skandal seks. Si Anwar mereka sokong sebagai ketua Pakatan dan Mat Sabu sebagai timbalan Pas.

Tak mustahil, Mat Sabu akan jadi presiden Pas kalau kena dengan caranya.

McTheory:
Betullah.. orang Pas ni kan minat seks dan ubat kuat, tentunya pemimpin mereka pun tergolong dalam golongan tersebut.

1 ulasan:

Abu Garcia berkata...

Hahahaha mesti visual mcm "Blue Hippo" tutuh kambing. Hudoh sgt-sgt.