Jumaat, 17 Jun 2011

PECAH LOBANG!! PATUT LA SI ARTIS NI MEROYAN, RUPANYA DAH GILA!!


Sedang Mc mencari jawapan kenapa Yasin artis yang menghina sistem kehakiman negara ni boleh jadi macam tu. Akhirnya Mc dah dapat jawapan. Memang sah dan memang benar si artis ni mentalnya dah tak berapa nak betul sebab tu dia boleh buat video kata-kata macam tu. Baca cerita dibawah.

Minggu lepas Niezam ada tulis pasal penyanyi Yassin (Brothers) yang dimasukkan ke hospital gara-gara menghadapi tekanan emosi.


Lepas keluar cerita tu, ada kisah lain pula yang Niezam dapat daripada peminat-peminat Yassin.


Kebanyakan mereka bukannya simpati dengan keadaan Yassin tu tapi ramai pula yang marah-marah pada dia. Terkejut juga jadinya.


Kata peminat, dia orang terkejut bila baca beberapa status dalam laman Facebook milik Yassin yang agak pelik.


Ada peminat kata setiap beberapa saat Yassin akan mengemaskini status Facebook dia dengan menulis menggunakan bahasa yang kurang enak.


“Bukan itu saja ada juga perkataan tak senonoh dan macam-macam lagi. Kami nak tanya ni betul ke Yassin yang tulis macam tu?” soal peminat.


Ahad lalu masa Niezam minum petang dengan beberapa rakan artis di Puchong, dia orang pun bercerita perkara yang sama.


Bila rakan artis tu buka komputer riba dia, kami pun baca status Facebook Yassin itu beramai-ramai dan memang betul apa yang dikatakan peminat.


Kalau difikir-fikirkan takkan Yassin sanggup tulis perkataan yang kurang enak itu?


Nak kata orang lain menyamar jadi Yassin tak mungkin pula kerana kebanyakan kawan yang terdapat dalam rangkaian Facebook dia tu memang orang yang Niezam kenal dan mereka mengakui akaun Facebook itu memang milik Yassin.


Siasat punya siasat, ada pula pihak yang berkata Yassin memang menghadapi masalah emosi yang agak kronik dan dia tak mahu diganggu buat masa ni. sambung baca sini

Tengok tu, si artis yang dok kutuk kerajaan ni rupanya menghadapi masalah mental yang agak kronik. Memang sah la, pada siapa yang menyokong pakatan haram, sememangnya menghadapi masalah mental, kalau tak mereka takkan sokong puak pembangkang.

Kesiann Mc pada si Yasin ni.. muda-muda dah gila.

Pada sesiapa yang belum tengok video si Yasin ni hina sistem kehakiman negara boleh klik sini

Dengar cerita, dia ni dah tak laku, sebab tu cari jalan sama macam Bob Lokman, buat kontroversi sikit, lepas tu nama naik dan masuk Pas. Tak dapat jadi artis popular, dapat jadi artis Pas pun takpa, senang naik pangkat Ularmak.

McTheory:
Hanya orang gila saja yang sokong Pakatan rakyat.. 

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kesian......

Bingai @ Bangang berkata...

semoga Allah memberikan taufiq dan hidayah kepadanya dan memberikan kesihatan. Doa semoga tak lagi takebeer memalam kat club. kalau memang dah tobat, alhamdulillah. jangan berulang lagi kisah pedih pilu. wallahualam.

aku tak terkilan kalau hilang umat seperti linajoy tapi terkilan juga kalau macam dia ni walaupun aku langsung tak minat.