Selasa, 7 Jun 2011

TERGOLEK!! KELDAIANDAILY BUAT CERITA PALING KELAKAR MINGGU INI!!


Baca promote ceramah Pakatan ni, walaupun dah lepas, Mc saja nak kasi panaskan cerita!!

Road Tour ceramah perdana ‘Menolak Fitnah bersama wakil rakyat Selangor’ akan diadakan pada  Jun ini di Markaz PAS Parit Sikom, Jalan Kayu Ara Pasong, Pontian.


Program tersebut dijadualkan bermula jam 9 malam dibarisi penceramah antaranya Ahli Parlimen Kuala Selangor, Dr. Dzulkefly Ahmad, Adun Batu Caves, Amirudin Saari dan Adun Seri Setia, Nik Nazmi Nik Ahmad.


Orang ramai dijemput hadir dan digalakkan datang awal bagi mengelakkan kesesakan lalu lintas. -  Keldaiandaily


Kah kah kah.. ini berita paling kelakar dalam segala berita hari ni. Baca tulisan yang Mc besarkan tu. Mana ada sesak, kalau ada sesak pun sebab polis buat road block. Nak bagitau kat pembaca semua la kan. Mc selalu mengikuti ceramah puak Pakatan kat Johor Bahru ni. Tak pernah sampai seratus orang pun, walaupun tempat tu dikatakan tempat puak diaorang.

Inikan pula di Pontian. Pontian lagi la lubuk UMNO. Memang ada puak pakatan tapi tak ramai mana pun. Kalau dah ramai gila tu, semestinya di 'import' dari luar. Kalau ikut penduduk tempatan, letak bendera Pas pun diaorang akan cabut buang. Semak mata memandang kata mereka.

Mahfuz, Nurul Izzah, Khalid Gereja dan Normala KFC selalu turun JB ni, tapi takde ramai mana pun yang datang turun dengar ceramah diaorang. Mahfuz lagi la, siap buat minum petang bersama penduduk, ada sambutan ke? kah kah kah.. mana ada. Tuang sendiri, minum sendiri laaa.. Inikan pulak yang cikai-cikai datang, lagi la takde harapan..kah kah kah..

Tak payah la keldaiandaily nak menipu kata ceramah mereka ramai. Kalau berani ambil gambar dan tunjukkan pada kitaorang.

Sesak konon!!! kah kah kah...

McTheory:
Nak ambil gambar tapi takut orang perasan pulak, ye la sebab orang tak ramai..

5 ulasan:

Awanama berkata...

biasa bro.. mereka ni mesti kata ceramah mereka tak ramai sebab umno jgak yg buat.

Awanama berkata...

ha.ha.ha. aku di lahirkan parit sitkom tau..jgn nak menipu. rumah aku kat masjide lah ..jgn nak bohong PAS..P>PENIPU>..A>AUTA>..S>SEK.

aboudiabydoo berkata...

tahniah orang johor sebab masih kuat berpegang pada jati diri bangsa.

Ada tak sesiapa kat Lembah Kinrara boleh tolong lempang bangsat-bangsat ni!

Awanama berkata...

MAT SABU Senjata PAS serang UMNO


'Hadi anggap Mat Sabu yang menang Timbalan Presiden PAS pada Muktamar Tahunan ke-57 adalah senjata utama untuk menyerang UMNO menjelang pilihan raya umum nanti. Hadi memberi amaran kepada UMNO supaya tidak memperlekehkan kemenangan Mat Sabu.
“Wakil Muktamar menganggap Mat Sabu senjata PAS untuk menyerang UMNO. Walau apapun tanggapan UMNO terhadap Mat Sabu, kita menganggap berlainan,” katanya.'

Ketar lutut, gigi dan badan dengar senjata PAS. Takut gila dow. Temasuk segala bijik n buah. Apa ada pada keris UMNO keris Mat Sabu lagi power. Takutnya aku.....

Awanama berkata...

aku orang pontian..parit sikom tu tahap kampung hujung2 yg takde org nak pergi apa lagi waktu malam..pukul 9 tu dah sunyi sepi..kalau ada pn hantu mak limah..hahaha..jadinya kalau kata takut sesak tu penipu sangat la..