Khamis, 2 Jun 2011

TUUDIAA!! UMNO TAKUT DENGAN MAT SABU??



Sapa kata UMNO takut dengan Mat Sabu? Apa yang ada dengan Mat Sabu yang boleh buat UMNO takut sangat? Takut pada mukanya yang tembam ka? Misainya yang jarang-jarang tu ka, perutnya yang besar atau otaknya yang halus kecil dan tak boleh pakai lagi tu?

Rasanya UMNO takut pada otaknya yang tak boleh pakai tu. Semalam ada blogger sebelah sana yang menjadi tukang kempen Mat Sabu, kata UMNO ni takut dengan Mat Sabu, sebab tu ahli Pas kena sokong Mat Sabu kalau mereka benci UMNO. Sebab UMNO takut dengan Mat Sabu.

Untuk pengetahuan ahli-ahli Pas. UMNO rasanya tak takut pun dengan Mat Sabu ni, cuma UMNO risau kalau Pas dipimpin oleh orang yang takdak otak macam Mat Sabu ni. Kalau ada otak pun ingat lagi kecil dari lembu kot.

Sebab kalau Pas dipimpin oleh orang yang macam Mat Sabu ni, maka rosak dan hancur la Pas. Di mana agaknya kepimpinan Ulamak Pas yang selama ini diagung-agungkan?

Orang macam Mat Sabu ni mana buat kerja pakai otak, dia cuma pakai mulut saja. Ada duit semua jalan!!


P/s: masih ku ingat ketika mangkuk sabu ni jadi MP Kuala Kedah.. pertarungan sengit!

McTheory:
Cuma bini orang dengan mak janda saja takut dengan dia ni.. kaki balunn..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Takut???? Kah kah kah.... muka sebijik macam burit ayam. Nak gelak ada la...nak takut? Ptuihhhh....

Tanpa Nama berkata...

kau takpayah bajet bagus la..aku tau kau takkan approve comment ni sebab apa?sebab kau nak comment2 yg puji najib si perompak tu je kan,haha bangunlah dari tidur bro,zaman umno dah nak pergi

Tanpa Nama berkata...

apa2 pun aku tak dengki langsung la dengan blog busuk kau ni.kalau kau nak terus puji dacing dengan keris tu kau pujila sorang2 tapi takpayah la nak ajak orang lain jadi taik umno macam kau tu.setakat blog busuk kau ni tak boleh nak tipu orang yg celik mata hati la wei kalau orang buta hati macam kau boleh la