Sabtu, 16 Julai 2011

GEMPAR!! BUKAN CINCIN 24 JUTA, TAPI JAM OMEGA LAAA!!



Nampaknya drama pembohongan mengenai cincin DS Rosmah yang dikatakan dibeli dan dihantar oleh Jacobs & co sudah terjawab. Sila baca di detail Blog Apanama. klik je nama blog tu.

Nampaknya sangat puak Pakatan haram tertekan dan terpaksa berbohong untuk meletupkan isu. Apakah selepas ini akan keluar isu rantai, beg tangan atau seluar dalam pulak?

Busuk benar strategi puak Pakatan haram jadah ni.. eii..

Dajal sebenar isu ini adalah Chegu Bard, namun dalam tuduhan penulisannya, Chegu Bard tidak menuduh secara terus, dia hanya mengunakan nama Emelda Rosmah. hmm..

Dari awal lagi kita boleh jangkakan ini semua tipu helah dan ciptaan busuk pembangkang haram jadah. Kalau benar benda ni betul, mereka akan main isu ini dan menuduh secara tepat.

Apa la nak di serang DS Rosmah woii.. beliau bukan musuh sebenar kamu, serang la DS Najib.. baru jantan.

Tak payah dok pikir pening kepala pasal Cincin DS Rosmah la, pi cari bawak mai jam omega dulu..

Rasanya jam omega tu lagi mahai dari rm24 juta kot.. heh..

McTheory:
Lupa plak.. Jam tu Wan Azizah simpan.. simpan kat mana taktau la.. kat Bukit Aman gamaknya.. heh..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jam punai o mega dah dibuat cincin lekat di klitoris (kelentit) jejah....

Medan Tempur Kedah berkata...

sapa tah yg lari p london 15april 2011?pilihanraya sarawak belum habes lg dia dah lari..btoi la mc.bukan cincin tp jam omega.tempah khas nk ganti yg lama.sbb tu mahal.hahaha

McTheory berkata...

ha ha ha.. betui tu..

Tanpa Nama berkata...

hahaha...apa bodohla ko ni,24 juta tu bro,bukan 30 ribu,bukan 36 ribu,dan bukan pula 77 ribu..ko ni la satu manusia yang paling bengap skali.betul tak aku cakap kroni2 kerajaan dah kenyang makan duit rakyat.ko orang miskin,apa heran sebab ko nak pegang duit satu juta pun tak pernah.woi mc,aku tujukan komen ni tuk ko sebab ko yang akan padam nanti..hahaha...aku tau tangan ko tu dah penat memadam komen2 orang yang mengutuk kerajaan,aku rasa bukan ratus lg,dah beribu ko padam.itu pun ko tak sedar2 lg??..dah la woi kawan,lu kasi brnti la air kencing setan tu,pompan,judi.kalau lu tak brnti sampai bila2 pun lu tak kan sedar.ada tak lu punya maklumat kat sini?,macam2 lu kutuk pembangkang kan??kalau gua dapat lu kan,gua rasa gua nak seksa lu cukup2.gua tak nak kasi mati sama lu punya nnti lu cepat masuk neraka,biar lu rasa siksa kat dunia dulu baru lu tau rasa peluru macam mana..gua pembangkang jugak kawan,tp gua kepala gila punya..bapak gua pemuda bn kawasan mana lu tak payah tau tp gua tahu la macam mana bapak gua ngn politik kotor dia.gua hari2 makan duit haram bn.tp skarang gua tak ikut parti bapak gua lg,walau pun gua sume langgar tadak kira sama orang,itu kepala makan duit gua ngn duit rakyat gua mau kasi jatuh punya...dah la kawan,tadak guna gua cakap sama lu la,lu mau hantam sama puki mak lu pun lg bagus.tp kan,gua mau sangat jumpa sama lu..mau bg slesai sama orang yg tulis blog ni.klu dgn lu ni tak sesuai uztaz alim cakap untuk cuci lu punya otak,kasi orang pakai baju pegang pistol baru boleh lu sedar langit tinggi ke rendah..hahaha...gua cabar lu la tak payah padam gua punya komen ni.bangsat sama bn,umno.