Sabtu, 16 Julai 2011

PANAS!! OSTAT SENTOT TELOQ KENA DENGAN DAP!!

Dap atas, Pas bawah..

Nampaknya Dap hari ini semakin lantang meminta kerajaan negeri Kedah yang diterajui oleh Pas supaya menarik balik larangan operasi terhadap 13 jenis pusat hiburan di sepanjang bulan Ramadhan nanti.  Enakmen itu dikeluarkan kerajaan negeri mengikut enakmen hiburan dan tempat tempat hiburan 1997.

Karpal dengan lantangnya berkata kerajaan negeri Kedah tidak boleh bertindak sendiri dalam membuat keputusan yang boleh memberi kesan terhadap lain lain parti komponen Pakatan Haram.

Malah Dap sedar mengenai keperluan pelbagai komuniti berbeza dalam negara dan akan berjuang untuk hak mereka.

Malah Dap tidak akan mengenepikan prinsip-prinsip perjuangannya, menurutnya parti itu berada dibarisan hadapan sejak dahulu lagi dalam menentang hasrat Pas untuk menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara Islam.

Sebab tu sekarang ni Pas sanggup cabut buang Islam, dan letak pula negara kebajikan, sebab takut kat Dap la ni.

Ni nak tanya sikit, amacam ostat? nak reverse ka nak gostan? Susah noo kawan dengan kapiaq ni kan.segala benda nak buat kena mintak  izin, kalo tak mintak, ini la jadinya..malu ostat oii, orang kampung duk kata ostat takut dgn jembalang karpal..ha ha ha..

Karpal whecha.. pun Ostat takut ka? Kata pejuang Islam.. takkan dah kelepiaq kot..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sama la mcm mca dgn umngok. Umngok lg la bodo dok mgikut mca lama dah. Lagi la takdak teloq.Umngok lg la bodo dok mgikut mca lama dah. Lagi la takdak teloq.

man on da street berkata...

Tanpa Nama berkata...
Sama la mcm mca dgn umngok. Umngok lg la bodo dok mgikut mca lama dah. Lagi la takdak teloq.Umngok lg la bodo dok mgikut mca lama dah. Lagi la takdak teloq.

16 Julai 2011 9:19 PM

Ya malaun, betui kah hang duk cakap ni? Jangan pandai gebang! Jikalau tak betui, awat tak bagi satu press conferrence dan cantas habih terhadap parti kapiaq ni, dan bertegas bagi habaq mai kata ni pendirian kerajaan negeri kedah! Kerajaan parti Pas! Kerajaan yang berlandaskan pentadbiran islam!Jangan duk campuq dengan urusan ugama islam, bagi tau sat kat depa , hampa kapiaq apa tau tentang ugama islam! Sewaktu bulan ramadan , ada batasan dan larangan. Yang meluluskan perkara haram lagu ni, bermakna bersahabat dan bersekongkol membuat maksiat di dalam bulan ramadan yang mulia! Ni duk tepis pi , tepis mai, tapi tak berani nak teguq kat kapiaq tu bermakna hampa semua tak dak teluq! Awat tak refer kat hamlau di Kelantan nu, supaya dia bolih keluarkan fatwa , untuk membolihkan pusat hiburan di Kedah bolih di bukakan tanpa rasa berdosa di bulan ramadan, Setakat ni saya rasa hampa semua kantoi di dalam isu ni . Baloq liat!

Tanpa Nama berkata...

PAS_ngok ni Kalau dengan kapir Harbi DAP ni memang tak boleh nak angkat Muka. Kejap lagi Ostad PAS akan tarik balik Fatwa dia kerana takut dengan Kalipah Lim Guang Eng. Taraf dia macam Umar Abdul Aziz kata Nik Aziz. Maka Ostad PAS kedah tak sama taraf dengan Kalipah Lim. Negara berkebajikan lah katanya. Untuk PAS_ngok selamat berpuasa semoga di berikan hidayah oleh Allah.(Bukan Tuan Ala orang Kristrian)