Isnin, 11 Julai 2011

GEMPAR!! PESERTA BERSHIT DIBAYAR UNTUK BERHIMPUN!!


Pada sesiapa yang tengok berita tv3 pukul 8 semalam pasti umum sudah mengetahui bahawa sememangnya peserta Bershit ni dibayar seorang rm200. Malah ada yang tak tahu itu perhimpunan haram dan dibayar untuk pergi dan berkumpul saja.

Puak-puak ni memang dahsyat, mereka sanggup gunakan orang-orang tua untuk berkumpul, gunakan budak-budak bagi menjadi perisai manusia.

Puak ini juga mengatakan polis kejam dan zalim. Sebenarnya, selepas polis mengeluarkan amaran supaya bersurai atau tindakan akan diambil, ada diantara mereka yang membuat provokasi keatas polis. Malah ada yang berani mencabar polis supaya bertindak.

Ingatlah, yang berkumpul bukan semuanya baik. Mungkin ada yang tertipu atau dibayar. Ada juga yang datang dengan niat jahat dan membuat kacau. Bila masa lagi nak buat kacau dan dihalalkan? Kalau dibawah lambang Pakatan Haram, buatlah jahat apa pun, semuanya akan dihalalkan.

Niat untuk berhimpun saja pun dah salah, inikan pula nak merusuh, dah tambah satu lagi salah. Setakat berkumpul 7000 orang tu. Takdak siapa nak peduli. Malaysia ada 27 juta rakyat. Takkat 7000 orang tu, berapa la sangat ye.

Apa pun, tak sangka puak Bershit ni dibayar, ingatkan semangat sangat.. rupanya dibayar.. he he he..

McTheory:
Bersih, Bershit, Bullshit!

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

semua yang berhimpun tu bodoh2 belaka... aku pernah pangkah PAS, aku jugak pernah pangkah BN.BN pernah menang, PAS pun pernah menang.. semua sama je, jalan dpn rumah aku x berturap sejak 15 tahun dulu. Lampu jalan pun x de, kena suruh tnb pasang dan bayar bill sendiri... fikir2 la sendiri

Tanpa Nama berkata...

ya betul...................
pencacai-pencacai politik ni memang bodoh....................

Tanpa Nama berkata...

Bro...
Bila boleh tayang kan adengan CCTV di KL central... nak tengok si TUA KUTUK tu tersungkur langgar cermin.. Boleh dapat anugerah raja lawak....

Tanpa Nama berkata...

Murahnya harga diri penyokong PR...setakat RM200 aje...UMNO dan BN dulu..kini dan selamanya...

Tanpa Nama berkata...

saluran media semuanya dikawal oleh pihak kerajaan....perkara berbaur fitnah menjadi perkara biasa bg pihak ini..datuk t disaman rm1000 kerana finah anuar..tapi aib anuar kene tanggung seumur hidup.setakat rm1000 sekadar taik gg bagi dato t..

Tanpa Nama berkata...

dah lama dah kita tahu...siap upah pendatang lagiii.....heran nya dari mana duit upah tu dtg.....sah nak jual negara niii....!