Ahad, 24 Julai 2011

KASI PANAS!! NIK AZIZ MENGHINA RASULLULAH SAW, JAWAPAN BALAS USTAZ KAZIM!!


Tengok la Ularmak pujaan puak Pas si N.ajis yang sanggup mempersendakan Rasullulah Saw. Jika Rasullulah pun N.ajis boleh buat main-main, apa la sangat kita yang biasa ni..

Islam Pas memang tak sama dengan Islam sebenar.. Islam Pas, suka hati mak bapak depa saja. Kita umat Islam ni berbalik la ke ajaran Islam sebenar. Jangan sampai menghina Nabi dan agama.. ini dah songsang.

McTheory:
jangan jual agama.. jangan jual Islam..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Agama depa ni agama ISLE... Justeru,bgi mereka menghina Nabi SAW adalah perkara dibenarkan. Apatah lgi menghina, mengkafir pengikut Islam, doakan pecah perut...tu semua lumrah & tak menjadi kesalahan atau menjadi dosa.

Tanpa Nama berkata...

CELAKALAH NIK AZIZ ini menyamakan KEPUTERAAN RASULULLAH SOLALLAHU ALAIHI WASALLAM dangan kelahiran manusia2 lain di atas muka bumi ini.
Hanya Allah jua layak membalas keceluparan dan kesesatan melampau Nik Aziz ini!

Nik NAJIS yang jahil sesat dan berotak WAHABI ini tidak pernah fikir yang ALLAH SWT tidak AKAN JADIKAN 7 petala langit dan bumi berserta 25 Rasul yang wajib kita ketahui ini jika tidak kerana BAGINDA RASULULLAH ini bakal diutuskan sebagai KHATAMUL AMBIA'.. BAGINDA ADALAH MAKHLUK YANG PALING MULIA DI SISI ALLAH!!

Kelahiran dan kehidupan BAGINDA adalah ISTIMEWA dan tidak sama dengan mana-mana mahluk lain di dunia ini.

Nik Aziz yg jiwanya dipenuhi dendam kesumat politik terhadap UMNO sanggup melarat untuk menghina Nabi hanya kerana UMNO sambut Maulidurrasul.

AKU SANGAT TERGURIS HATI DENGAN MULUT LAKNAT JAHAT NIK NAJIS INI YANG BERKULIAH TIDAK UABH SEPRTI SYAITAN YANG MENIPU NABI ADAM DAHULU!!

Semoga kau akan di balas dengan kepedihan wahai manusia bernama NIK AZIZ NIK MAT. Kau adalah seburuk2 dan sekeji2 org Islam yg aku pernah jumpa berbohong tentang ISLAM!!

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah Ya KARIMMM
dengan jelas Nik Aziz bercakap dengan kesesatan..
berapa ramai kah penganut2 PAS yang akan tersesat dan mengutuk Ust Kazim yang bercakap benar ini.

Saya yang buakn ustaz ni pun tahu dan telah di didik oleh ibu saya dengan kisah para Nabi bahawa Kelahiran Rasulullah adalah suatu mukjizat dan ia telah di ramal dan diketahui oleh pendeta2 zama terdahulu bawah seorang manusia AGUNG akan lahir ke dunia ini..

Masya Allah saya sedih sangat inikah yang di perkatan oleh seorang Tok Guru yang disanjung tinggi oleh ahli2 PAS?

bawa2lah mengucap.. dunia ini milik Allah SWT!! jangan melampaui batas!