Sabtu, 9 Julai 2011

PANAS!! ANWAR BERLAKON KONONNYA CEDERA DIPUKUL!! DASAR PENIPU!


Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar menafikan dakwaan Anwar Ibrahim tercedera dalam perhimpunan BERSIH.

beliau menjelaskan Anwar tidak ditahan polis dan Dan tidak berada di kawasan gas pemedih mata.beliau juga mengesahkan sebanyak 1,401 orang ditahan,termasuk beberapa "ketua kumpulan".Mereka antaranya Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang,timbalannya Mohamad Sabu,dua naib presiden Datuk Mahfuz Omar dan Salahudin Ayub.Turut ditahan pengerusi BERSIH Ambiga,Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaludin dan anggota parlimen Subang Sivarasa Rasiah.

Apa kena mengena dengan cedera ??? semua dah tahu apa terjadikan dengan Anwar Ibrahim.sebenarnya Anwar Kini Berlakon kononnya Anwar Cedera dan akan mengalihkan kes liwat Anwar dan saiful.selepas ini Rakyat mesti akan lupa tentang kes dan simpati kononnya Anwar Ibrahim Cedera dan sakit,padahal berlakon dan Anwar Ibrahim tidak cedera.

Tan Sri Ismail Omar juga berkata pihak polis terpaksa melepaskan gas pemedih mata dan pancutan air memandangkan terdapat peserta perhimpunan BERSIH 2.0 yang cuba merempuh halangan polis.

"Kumpulan di Puduraya cuba bergerak ke Dataran Merdeka dan enggan bersurai.Mereka cuba merempuh.Polis tiada pilihan dengan menyuraikan dengan gas pemedih mata dan pancuran air," katanya.

sumber Badut Rakyat

Pundek Anwar.. nampak sangat dia ni menipu. Memang dasar pelakon. Dari berlakon lucah sampai la berlakon sakit. Memang kaki PEMBOHONG TEGAR!!

Anwar tak masuk kawasan perhimpunan pun. Dia dikawal rapi oleh bodyguardnya tu. Dia cuma berlakon takut kena tangkap, lepas tu berlakon cedera kononnya di pukul.

Anwar memang babi laa..

Mc difahamkan, akan ada gelombang kedua. Mungkin dibuat atas dasar tidak puas hati kerana ramai pemimpin pembangkang yang ditahan.

Anggota keselamatan diminta berjaga-jaga!

McTheory:
PDRM dan anggota keselamatan.. kami doakan keselamatan anda!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ahhh.. polis anjing umngok boleh laaa..

Tanpa Nama berkata...

anon 10.59 pm, keldai babiga....penjilat pantat mak babiga & pengisap kotey nuar anak babi...

Tanpa Nama berkata...

Bro..sila baca satu artikel yang aku dapat dari satu blog pengikut Parti Komunis Malaya...Mat sabu berterima kasih kepada chin peng....

http://matamin02.blogspot.com/2009/11/mat-sabu-berterima-kasih-kepada-chin.html

Tanpa Nama berkata...

Salam bro tak nampak pun lim kit siang,mana lim guan eng, karpal singh ngeh dari perak dan banyak lagi geng mata sepet DAP, yang banyak kat jalan muka Melayu je,kenape la jadi bodoh wahai orang2 Melayu insaflah gunakan akal fikiran tak guna kita bermusuhan sesama kita satu bangsa satu agama, DAP sedang bertepuk tangan kerana mereka telah berjaya memecah belahkan kita fikirlan dengan waras

Tanpa Nama berkata...

si kaki penipu tu sebenarnya berlakon "jatuh" dlm hotel Hilton dekat KL Sentral. mengapalah dia tak terlintas utk berlakon BUNUH DIRI, selesai semua masalah. kalau berlakon bunuh diri mungkin keluarganya juga bersyukur walaupun sedih.