Selasa, 5 Julai 2011

PANAS!! PENGHINAAN TERHADAP YDP AGONG SEMAKIN MENJADI-JADI!!

Sebaik saja YDP Agong menitahkan dan menasihati puak-puak Bersih ni. Mulalah kedengaran beruk-beruk penyokong Bersih menghina YDP Agong. Termasuklah beruk Sugu ni.


Sesiapa saja yang menasihati atau menghalang kerja Bershit dilihat akan menentang haprak pakatan.Seperti yang dirancang oleh haprak pakatan mereka akan sanggup melakukan apa saja untuk mengulingkan kerajaan hatta menghina dan menderhaka kepada DYMM YDP Agong.

Titah Tuanku (klik sini)di perlekehkan malah haprak pakatan sudah berkira kira untuk mengulingkan Raja Raja Melayu asalkan mereka dapat meneruskan agenda DAP Malaysian Malaysia.Pihak berkuasa harus mengambil tindakan terhadap seluruh haprak pakatan yang menyokong bershit.

"Rakyat nak mengadu pada Agung sebab Najib dan regimnya. Agung kata tak perlu mengadu pada dia sebab dia percayakan Najib. Penyelesaiannya: Gulingkan kedua-dua susuk ini. Selesai masalah"
Artikel yang Mc ambil dari blog Pisau.net ini adalah perkara yang sangat serius dan tidak biarkan. Jika perkara ini dibiarkan, maka kedaulatan Raja Melayu akan tercemar dan semakin ramai pula yang akan memperlekehkan institusi Raja Melayu di Malaysia.

YDP Agong pun mereka berani mempertikaikan, apa sangat la Sultan-Sultan Melayu yang lain. Mc berharap rakyat Malaysia yang cintakan keamanan dan menghormati Institusi di Raja, anda perlu membuat laporan polis sebanyak mungkin, supaya polis dapat mengambil tindakan pada si beruk-beruk yang kurang ajar ini.

Kepada blogger Muhammad Nur Hanief, kalau aku kenal ko, dah lama aku pijak muka ko Hanief!

McTheory:
Daulat Tuanku! Pertahankan Institusi di raja Melayu di Malaysia!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

teruk betui hang mengutuk orang...cuba tulis secara profesional, bukan membuta tuli je...

Tanpa Nama berkata...

aku baru bace sikit apa dia tulis. budak hingusan mcm nie tok sah la layan...