Jumaat, 19 Ogos 2011

Dok kata dah, Pemuda Pas tuduh Isu Jais-Gereja konspirasi UMNO!



Nampaknya Pemuda Pas dah tarik handbrake! Dulu kata nak sokong Jais mengenai serbuan ke gereja DUMC, hari tiba-tiba buat kenyataan kata menafikannya pula.

Itulah Pas, setiap keputusan dan pendapat mereka tak pernah tetap. Berubah-ubah seperti lalang. Bila angin kuat ke kanan, ke kanan la pergi. Bila angin kuat ke kiri, kekiri la perginya.

Perkara sensitif isu murtad macam ni pun dorang ni tuduh UMNO punya kerja. Mc dah agak dah, sejak Mustapa Ali kata ini kerja UMNO, pasti pengikut Pas yang lain akan turut menuduh UMNO walaupun tanpa bukti.

Sekarang ni jika ada perkara atau isu yang berlaku, UMNO la punca dan penyebabnya.

Bukankah setiap serbuan Jais akan ada rakaman video yang menyokong segala tindak tanduk mereka. Ini soal keselamatan dan pembelaan diri. Jika terjadi sesuatu, rakaman video tersebut menjadi saksi.

Apakah kerana rakaman video tersebut, maka UMNO di tuduh jadi penyebabnya. Sememangnya puak Pas ni sengaja mencari punca dan sebab untuk bermusuh dengan UMNO.

Sudah-sudah la Pas, semua orang tahu, demi undi, agama pun korang sanggup gadaikan. Jangan cari alasan lain la untuk menyalahkan UMNO. Dari mula lagi sememangnya pimpinan Pas tak peduli langsung hal murtad ni. Pas hanya pedulikan hal undi dan sokongan Dap.

Demi undi kristian, umat Islam murtad pun takpa, betul tak Pas??

McTheory:
Biasala.. Alah bisa tegal biasa..


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

2 ulasan:

Pemuda TG berkata...

Pas ngok ngek....cakap siang lain, cakap malam lain....

Tanpa Nama berkata...

ehh! dulu laie den koba video tu kan bosi....