Ahad, 7 Ogos 2011

PANAS!! ANWAR MENGHINA KERAJAAN MALAYSIA DI LUAR NEGARA!!


Tidak sepatutnya kerajaan Malaysia memberikan ruang pada pengkhianat negara ini bersuara lagi. Sudahla memberi kebebasan padanya keluar negara, malah kes mahkamah pengkhianat ni juga masih belum selesai. Namun dia masih lagi boleh bersuka ria kesana-sini untuk mengutuk kerajaan Malaysia. Baca apa kenyataannya,

“Media Malaysia dan kerajaan mungkin telah melabel saya sebagai satu ancaman kepada negara dan menuduh saya menjadi satu gadaian untuk Zionis dan Amerika Syarikat, tetapi saya percaya orang ramai tidak boleh dipermainkan,” kata Anwar.


Anwar berkata, demokrasi di Malaysia semakin merosot berikutan sistem pilihan raya yang semakin kotor.


Ia termasuk kontroversi terbaru membabitkan isu Penduduk Tetap (PR) yang mendapat kewarganegaraan untuk mengundi dalam pilihan raya.


“Demokrasi kami semakin merosot. Pilihanraya tidak bebas dan media dikongkong,” kata Anwar.
Sementara itu, Anwar turut menjangkakan beliau akan dihukum dalam kes fitnah yang dihadapinya sebelum Pilihan Raya Umum ke 13, sebagai usaha untuk menafikan haknya bertanding.


“Mereka (Umno-BN) akan menghukum saya sebelum pilihanraya untuk menafikan hak saya untuk bertanding,” ujar Anwar.

Dia keluar negara, mencanang cerita bohong dan fitnah supaya orang percayakannya. Di Arab dan Eropah, mangkuk ni sudah tidak boleh lagi cari makan. Sebab tu dia ke negara Asean, minta pertolongan dan bantuan dari dana-dana tertentu. Thailand dia tak pergi, sebab ke Thailand kalau dia pergi pun untuk 'membuang air' saja.

Mangkuk Anwar ni, kesana-sini sebenarnya untuk meraih simpati dan mengumpul dana bagi Pakatan Haram untuk PRU yang makin hampir ni.

Mc rasa, sudah sampai masa pihak berkuasa bertindak tegas dengan menahan semula pasportnya. Selesaikan kes liwatnya dulu. Jangan tangguh-tangguh lagi. Siapa Anwar untuk kita beri keistimewaan dan keselesaan. Mangkuk ni tak pandai berterima kasih. Mangkuk macam ni, kena ajar cara keras saja, baru dia tahu langit tinggi ke rendah.

McTheory:
Hapuskan Pemusnah Malaysia.. si Anwar Ibrahim..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jangan risau beb. dia dah tahu dia bersalah, sebab tu dia kata gitu.orang bersalah memang gitu. jangan sekat pasportnya, biar dia pergi mana dia suka. semua orang dah tahu sapa dia.PAS pon nampat macam dah buat tahu, sebab tu dia cuba cari pengganti. moga penggantinya setuju nak jadi pengganti. insya Allah semua akan beressssssssssssssssssssssss.lepas ni dia tak mahu pergi mana mana lagi. masuk berihat di bamboo river view. Maka timbul pula HIV,ARSENIK dan macam macam lagi. collar leher lah sakit pingagang lah, sakit kon*k lah dan macam macam lagi sakit ,Insya Allah tuhan tidak akan membenarkan orang macam ini jadi PM.

Den Cdo berkata...

Biarkan dia menggunakan talian hayatnya yg terakhir , dan ramadhan yg terakhir sebagai orang bebas sebelum ramadhan berikutnya dia bertrawih di surau Penjara Sg Buloh sehingga keakhir hayatnya...

man on da street berkata...

Tahniah kepada menteri dalam negeri yang juga sepupu kepada seorang menteri yang juga ketua kepada semua menteri yang berasal dari Pahang.

Tanpa Nama berkata...

anon 10:31,
toksah dok brcakap nk brlandas kn ugama le,bca Quran tu dlu.surah hujarat ayt 6.ko ni islam ikut kitab apa.jgn nk tunjuk bijak dlm agama sdg kn kmu tu sma dgn pmimpin kmu MUNAFIK.