Rabu, 17 Ogos 2011

PANAS!! MALAYSIAKINI KANTOI LAGI!!



Tidak serik menipu malaysiakini (baca yahudikini) terus memainkan isu fitnah kepada SPR kononnya wujud kod 00 yang didaftarkan sebagai pemilih dalam Semakan Pemilih SPR.

Isu Mismah telah kantoi tergolek terpelanting sehingga memaksa yahudikini menyiarkan kenyataan dari JPN seharian di bahagian utama. Hari ini mereka ulang tayang lagi skrip yang sama, mengikut laporan yahudikini 3 individu didaftarkan sebagai pemilih menggunakan nombor mykad yang tidak wujud dalam rekod JPN.

Taktik menipu yahudikini rujuk SINI dan disiarkan dalam blog Anwar Ibrahim sebagaimana gambar di atas. Yahudikini mendakwa pagi tadi rekod menunjukkan ketiga-tiga individu tersebut berdaftar sebagai pemilih dalam semakan secara talian laman web SPR.


Berapa bayaran untuk photoshop skrin yang begitu 'perfect' wahai yahudikini? Oppss.. maaf hasil semakan saya juga kurang 10 minit selepas yahudikini melaporkan isu kod 00 ini mendapati ketiga-tiga nombor yang dinyatakan hasilnya seperti berikut :



Artikel yahudikini disiarkan pada 2.50 pm oleh individu yang sama menyiarkan cerita mengenai Mismah. Saya memeriksa rekod SPR lebih kurang pada 3.00 pm ketika menyiapkan artikel petang tadi kes 'lelaki mualaf.

Hasilnya adalah seperti di atas... TIADA DALAM DAFTAR PEMILIH!!!

Sumber ni Mc dapat dari SINI.

Nampaknya portal paling bangsat dalam Malaysia iaitu Malaysiakini tak sudah-sudah nak memfitnah SPR dan kerajaan Malaysia. Satu demi satu pembohongan telah dibongkarkan oleh blogger mesra kerajaan.

Sudah-sudah la tu Malaysiakini, lama-lama rakyat pun tahu pembohongan kamu yang tak sudah. Bukan semua rakyat Malaysia bodoh macam penyokong Pakatan Rakyat. Ramai lagi yang cerdik dan bijak menilai. Nak menipu pun agak-agak la ye.

McTheory:
Portal tajaan yahudi, perangai pun sama la macam yahudi.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wow!!!

Pihak Peguam Negara masih tidor ka??

Kenapa tiada senarai pembohongan Malaysia Kini dari sejak di tubuhkan??

Jika ada..dakwa Jeff Oii & penjarakan Jeff Oii atau buang negara..

Koh Su Kun pun patut dihalau..kerana bakup M'kini & Insiderpork

Tanpa Nama berkata...

bukan saja yahudi tapi baruakini