Rabu, 17 Ogos 2011

TUDIAA!! JAHATNYA UMNO NI!!

iklan tak berbayar..

Pelbagai isu berbangkit dua tiga hari ni, boleh dikatakan semuanya salah UMNO. Isu pemeriksaan JAIS ke atas Gereja DUMC. Isu larangan bacaan Al-Quran mengunakan speaker di Pulau Pinang. Isu orang Islam murtad dan segala isu yang berbangkit semuanya puak Pakatan Haram ni tuding UMNO yang lakukan.

Boleh dikatakan segala isu semuanya bermula dari UMNO. Padahal jika di telek dan di belek, isu yang berbangkit dari negeri yang di perintah oleh Pakatan Rakyat. Jadi macam mana pula UMNO boleh main peranan didalam isu tersebut.

Cuba kita lihat Isu pemeriksaan Jais ke gereja DUMC. Ada pimpinan Pas yang menuduh UMNO dan SB (polis cawangan khas) yang menjadi dalang dalam hal ini, semata-mata untuk menutup isu Mykad dan MyPr. Ada bukti ke tuduhan tersebut? Atau main sembur cakap sesuka hati.

Pada yang nak tahu kisah sebenar pasal isu ini boleh klik sini.

Sama juga dengan larangan pengunakan speaker untuk bacaan Al-Quran waktu Subuh. Puak ni tuduh UMNO juga yang dok buat kecoh. Sedangkan yang haramkannya Majlis Fatwa negeri, yang keluarkan surat larang, Jabatan Agama Islam negeri, yang mereport pun kerajaan negeri dan kisah yang terjadi pun di negeri Pakatan. Jadi di mana celah UMNO nak masuk?

Isu murtad pun puak bengap ni tuduh UMNO juga puncanya. Sedangkan isu itu nasional, semua pun salah, namun hanya UMNO yang dituduh dalam hal tersebut. Sedangkan pihak Pakatan dan Pas pun terlibat sama. Nak tau apa cerita boleh klik sini

Jika semua isu UMNO yang salah. Siapa pula yang betul nya? Siapa pula yang nak jadi hero? Siapa lagi kalau bukan puak Pakatan Haram.

Puak ni punyala nak kejar undi hingga sanggup abaikan akidah umat Islam di Malaysia. Kesucian Islam pun mereka dah tak jaga, sebab mereka ni hanya nak 'jaga' undi untuk PRU ke 13.

Pas sekarang tak sama macam Pas dulu. Pas dulu jaga Islam, Pas sekarang jaga Dap.

Al maklumlah.. negara kebajikan.. faham-faham sudah la..

McTheory:
Sedih melihat penyokong pas yang menjadi pejuang Dap.. 

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pas la ni lebih kapiag drp orang kapiag.

Tanpa Nama berkata...

PAS adalah tentera Dajjal. kerana membina jalan untuk Al Masihi Dajjal.

shukri ghani