Isnin, 8 Ogos 2011

TUDIAAA!! SEKOR LAGI MELAYU BEBAL MASUK DAP!!


Kenapa bila ada saja Melayu masuk Dap mereka akan bercerita mengenai kerajaan yang kurop, demokrasi dan hak asasi manusia? Apakah tiada alasan lain yang lebih bagus dari semua ini? artikel ni Mc ambil dari web melayu Dap kat sini.

Mc percaya dia ni masuk bukan atas sebab-sebab yang diberi, dia ni masuk cuma nak jadi calon PRU ke 13. Calon melayu yang boleh diperkudakan oleh Dap. Dia rasanya dibayar dan mungkin jadi calon di Perak, mana tahu kalau Pakatan menang lagi di Perak, Dap dah ada calon melayu dan MB Perak terdiri dari parti Dap. Wow! Penjajahan semula komunis moden akan bermula semula dari tempat asal lahirnya komunis.

Melayu macam ni yang sanggup berbuka puasa dalam gereja, hingga mencemarkan kesucian agama Islam. Melayu macam ni juga yang sanggup gadaikan kalimah Allah, semata-mata untuk raih sokongan kristian. Melayu macam ni yang sanggup jadi pengkhianat pada Agama dan bangsa semata-mata demi kuasa.

Apakah ini Melayu Islam yang kita mahu?

Apa kita nak buat bila jumpa melayu macam ni?

McTheory:
Lu fikir la sendiri!!

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dia pakar sejarah tapi buta sejarah.Berpendidikan tinggi tapi kemampuan membuat penilaian dan perbandingan antara kaca dan intan amat lemah sekali.Apa yang dicari perjuangan untuk bangsa atau untuk kepentingan peribadi.

Mael Hashim berkata...

Dia pensyarah Universiti Pertahanan, tentu banyak rahsia pertahanan negara yang dia tahu melalui kontek-kontek dengan orang-orang tertentu.

Tanpa Nama berkata...

alaaaa...dia berpandangan jauh. confirm dia nak jadi calon pru13 nanti. maklumla, kan dap nak letak ramai calon melayu.

tapi sebab dia bodoh, dia lupa dap sebenarnya nak letak anjing jadi calon. maka dia ni la salah seekor anjing yg akan dipilih nanti..
hehehe

Tanpa Nama berkata...

Semua pro-kerajaan sekarang mesti berjaga-jaga. Sudah tentu rahsia pertahanan negara akan dibongkarkan oleh sipetualang pakar sejarah ini. Hampu bodek dengan cina racist DAP. Dia cuma pakar sejarah budaya sahaja. Kalau dia pakar sejarah Tanah Melayu, tentu lain ceritanya.

gentingsena berkata...

Biaq pi, dia pakar sejarah ke, dia pensyarah ke, dia nak jadi barua ke, nak jadi anjing ke, nak masuk dap ke, nak masuk gereja ke, nak jadi apa pun jadi la, klu duduk takok lama, mana ada glamour bro.. ado tok guru tak banggo jadi melayu. Melayu yang bagus2 ada banyak lagi. Klu ditakdirkan mati dalam gereja le, susah juga niii...

usin berkata...

berjuta alasan bodoh dia boleh beri utk wajarkan masuk dap. tapi nak tau tak kenapa dia masuk dap? sebab kalau pr menang, dap menang bnyk kerusi, daplah yg jd pm. dialah kononnya melayu yg berpendidikan yg layak jd pm walaupun berwatak anjing.