Isnin, 15 Ogos 2011

WOW!! RONNIE LIU JADI TAIKO LAGI!!



Salinan dokumen ni Mc ambil dari blog House Pk. Nampaknya Ronnie Liu nak jadi taiko lagi la ni. Dulu halang rampasan arak di kedai 24 jam. Kali ni menghalang penjawat awam buat kerja pulak. Siap nak ugut-ugut lagi pulak tu.

Maknanya siapa yang sebenarnya berkuasa di Selangor sekarang ni? Khalid Jamban (gagap) atau si Ronnie Liu? Kalau melihat pada cara dan gayanya, Khalid jamban umpama tak berkuasa langsung nak menjaga umat Islam di Selangor. Dah la belum apa-apa nak lagi si Khalid Jamban dan Khalid gereja dah minta maaf dan membela DUMC (Damansara Utama Methodist Church). Belum tahu apa cerita, dah minta maaf.. apa punya bengap la.


Oleh itu Mc ucapkan tahniah pada umat Islam di Selangor yang mengundi Pas dan Pakatan Rakyat. Kerana berjaya melingkupkan akidah umat Islam Selangor dan membuatkan negeri Selangor sebagai Hub Hiburan baru Malaysia dan sekaligus menjadi tempat tumpuan murtad umat Islam. Tahniah pada semua..

McTheory:
PRU ke 13 ni, undilah lagi Pakatan Rakyat ya!!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam untuk semua saudaraku,

Diharap semua blogger(x kira pro manapun) berhenti bergaduh sesama kita. Kita semua tegar jadikan tema Gerakan Anti Komunis dan Kami Sokong Jais dlm blog masing2 sebagai tema perpaduan kita sempena bulan Ramadan mulia ini dan bulan Merdeka. InsyaAllah

Anony 3.28am
One Man Show

Pemuda TG berkata...

Bro, jgn la kata semua pengundi Islam bro. sesetengahnya termakan hasutan dari Pas pis pus dan PkR. Mungkin juga ada kesilapan di sana sini dalam BN di Selangor. Apa yang perlu, kita dedahkan penyelewengan di dalam kerajaan Selangor hari ini iaitu pakatan haram kejadah dan menarik semula pengundi-pengundi ini menyokong BN. Kita perlukan undi mereka-mereka ini untuk kemenangan BN di PRU13 yang menjelang tiba. Maaf sekiranya terkasar bahasa & bicara.
Ayuh Ganyang Pakatan Harami Kejadahi....

Tanpa Nama berkata...

Hahaha...tahniah la pengundi2 Melayu Islam yang undi PAS-PKR (ada yg undi DAPigs jugak ker??).

Anda telah buat pilihan yang amat bijak pada PRU 12 tempoh hari kerana mengundi yakjuj dan makjuj ini...terutamanya di Shah Alam, siap dapat ADUN pro gereja lagi, best x korang sekarang??

Semoga kristian belaan khawarij PAS dan PKR ni semakin makmur la kat Malaysia - haitttt ptiuhhhh kapir laknatullah haramjadah.

Kepada Melayu Islam Selangor inilah padahnya dengan undi yang telah korang tabur kepada PR pada PRU 12..tanggung lah sendiri....

PRU 13 ni kalau dah sedar wajah sebenar juak2 khawarij PR jadah ni tpi still nak undi lantak korang la...

Letak la otak korang kat lutut lagi, kat buntut ker...pastu tanggung lagi penjajahan kristian kepada Umat Islam /Melayu kat Selangor..

Syabass Melayu Selangor yang undi PR!!!!!!