Sabtu, 24 September 2011

Bangla Jadian Zunar Buat Perangai Bodoh Lagi!!


Baguih la bangla Jadian si Zunar ni, kartunis upahan pencacai Anwar Ibrahim. Tetap menjalankan tugasnya dengan menyebarkan fitnah dengan cara berkartun.

Kenapa tak diselitkan sekali dengan Badrul Amin, Azmin Ali, Mak lampir Zuraida, bukankah mereka juga lambang PATI yang dikatakan Malaysiakini.

Samad Said, Hisyam Rais, Zunar dan beberapa ekor karyawan pembangkang, memang penjilat tegar Anwar.

McTheory:
Depa dapat upah, biar pi la kat depa..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Memang beginilah kerja Pakatan Rakyat, mereka mana tahu buat kerja untuk kepentingan negara dan rakyat, mereka tak peduli pun itu semua, dalam pemikiran Pakatan Rakyat hanyalah politik, undi, pilihanraya, politik, undi, pilihanraya, sebab itulah mana ada program untuk perpaduan, dan membantu ekonomi negara supaya rakyat mendapat peluang niaga dan peluang kerja, Pakatan Rakyat tak peduli semua itu, mereka hanya pedulikan undi, pilihanraya dan politik setiap hari. Semua urusan pentadbiran negara, untuk kesejahteraan rakyat, Barisan Nasional ke hulu ke hilir membantu menyelesaikan masalah rakyat, tapi Pakatan Rakyat pula sibuk buat masalah hingga menjejaskan negara dan mengelirukan rakyat, itulah saja kerja Pakatan Rakyat, perosak yang merosakkan saja. Lihat isu longkang tersumbat, isu kawasan semak, Pakatan Rakyat akan heret media terutama media Pakatan Rakyat ke tempat berkenaan dan beri komen maki hamun terhadap kerajaan, lepas itu mangkuk hayun berkenaan dan media itu akan blah, tak ada inisiatif pun nak gotong royong atau bantu selesaikan masalah, hanya publisiti murahan saja yang mereka perlukan, akhirnya Barisan Nasional yang anjurkan gotong royong untuk selesaikan masalah berkenaan, lihatlah betapa jauhnya perbezaan Barisan Nasional yang rasional dan boleh diharap dan sikap emosional mengejar populariti murahan Pakatan Rakyat yang tidak boleh diharap.

Tukang Komen berkata...

NUKAN MULUT SAHAJA,BAHKAN JARI JEMARI JUGA BOLEH MEMFITNAH.ITU SEBAB PELUKIS KARTUN DIGELAR KARTUNIS. DIA DAN KARTUN TAK BANYAK BEZA. ZOO NAR INGIN MEMPERKASAKAN KEBODOHANNYA MELALUI KARTUN. SATU LANGKAH YG SESUAI BUAT DIRINYA. DIA BERUSAHA MENGATASI KEKURANGAN AKAL DENGAN MEMPERTINGKATKAN TAHAP KEBODOHANNYA. AKU RASA DIA BERJAYA.