Isnin, 12 September 2011

KASI PANAS!! Fitnah Jahat Terhadap Rumah Terbuka 1Malaysia!!



Tak sudah-sudah puak komunis Pas ni nak menabur fitnah. Agaknya celik mata dari tidur tu, tak ada benda lain yang difikir, apa pulak nak fitnah kerajaan hari ini ye?

Akibat dengki dan perut busuk terhadap sambutan meriah pengunjung, rumah terbuka 1 Malaysia yang dianjurkan oleh kerajaan Malaysia dan Perdana Menteri. Mungkin juga akibat terkejut dengan kehadiran 30,000 pengunjung. Pas komunis dan Pakatan komunis yang lain terus menabur fitnah dengan mengatakan kehadiran pengunjung ke rumah terbuka itu dibayar rm50.



Sumber maklumat Mc ambil dari Pisau.
Untuk kepastian Pisau sebentar tadi menghubungi seorang rakan orang kuat khawarij PAS Permatang Pauh. Rupanya memang benar mereka sudah menyebarkan cerita kononnya 30 ribu orang pengunjung ke Majlis Rumah Terbuka 1Malaysia dibayar rasuah RM50.
Di hinanya maruah 30 ribu rakyat tua muda,anak kecil pelbagai bangsa dan keturunan hingga semurah itu . Malah mereka turut menyebarkan cerita kononnya Umno menjanjikan pelbagai imbuhan jika hadir ke majlis tersebut. 
Khawarij komunis PAS begitu sakit hati apabila melihat terlalu ramai rakyat yang hadir pada majlis tersebut.Untuk menyedapkan hati maka taik fitnah disebarkan untuk makanan penyokong mereka habuan penyedap hati.



Kesian kepada pengunjung yang difitnah. Tanpa sebab dicop sebagai orang makan rasuah oleh puak Pakatan Komunis. Bergunung nampaknya dosa puak Pakatan Komunis kepada rakyat Malaysia yang hadir ke rumah terbuka semalam.

Hanya pengunjung yang hadir ke rumah terbuka itu saja yang tahu bahawa mereka di rasuah atau tidak.

Fitnah demi fitnah yang dibuat oleh puak Pakatan Komunis ini akan membuka mata rakyat Malaysia mengenai perangai buruk mereka yang sering asyik membuat fitnah dan sabotaj apa jua kerja kerajaan pusat mahu lakukan.

Insyallah.. kebenaran akan terserlah akhirnya..

McTheory:
Fitnah, dengki, busuk hati, memang sifat puak Komunis!

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa dah jadi, benda ini mungkin betul atau salah yang nak meroyan pasai apa , kalau sapa buat fitnah dia tanggunglah yang komen macam ni pasai apa?

Tanpa Nama berkata...

Komen macam orang no school

Tanpa Nama berkata...

Nak hack computer tak tahu macam
macam mana nak buat. Tenyeh orang b***h sajalah. Itu saja yang dia pandai.

Tanpa Nama berkata...

Hahahaha.. PRU13 PAS mesti kene kencing dengan DAP. DAP mesti desak kerajaan untuk ambil DAP jadi pati komponen BN. Tu dia ahli-ahli DAP sedang dok sibok melobi & menghampu UMNO & PM untuk buat kawan. Matlamat mereka untuk menjadi menteri cabinet lepas PRU13 nanti. PAS yang kene tipu bulat-bulat dengan DAP dan akan ditinggalkan. Perkara mudah macam ni pun mereka tak boleh baca...... Hahahahaha...

Tanpa Nama berkata...

dan jangan hairan jika pakatan syaitan itu akan menampilkan 'saksi' bahawa benar dibayar rm50 !

sebagaimana pembangkang pakatan syaitan itu menghebohkan 'kematian'pendemo haram tempohari , akan ada yg tampil kehadapan mengaku dibayar , jangan hairan kerana itu memang permianan mereka!

kalau tak busuk hati itu bukan pembangkang namanya , kalau tak menipu ..tak berbohong danmemfitnah , maknanya belum sah bergelar pembangkang ! hidup dan mati pembangkang adalah atas penaburan fitnah dan pembohongan ..

Tanpa Nama berkata...

Marah sangat nampaknya,memang begini perangai dia orang kalau sokong mereka dgn cepat jadi kawan kalau kritik sikit mula masam muka,tak boleh di kritik langsung.

Tanpa Nama berkata...

kalau dapat rm50.00 sorang pi jamuan raya kira duit rayala tu!!! apa nak sakit hati orang sedekah duit raya? orang masuk Islam pun tok guru boleh bagi rm200 berhadap-hadapan!! apa salahnya pemimpin sedekah duit raya? anak2 yatim, ibu2 tunggal, orang2 tua kalau dapat duit raya sikit punya seronok apa? kalu tang orang semua tak buleh. tp pas tu, tang depa semua halal...haramjadah sungguh!

cakap sj bulehla. cuba bawak keluar foto mcm n.ajih dah buat tu? kan sahih?

*sy suka kutip derma & sedekah masa ceramah!!...