Khamis, 29 September 2011

KASI HEMPUK!! Namewee! PUK*MAK DI BUMI MALAYSIA!!


Walaupun Mc ni bukan orang (penulis Utusan) yang Namewee babi ni maksudkan.. Namun pedih yang dia buat rasanya terasa pada semua orang Melayu Islam yang berjiwa Melayu Islam. Berjiwa bermaksud, rohnya Melayu dan Islamnya wujud didalam hati dan tubuh, bukan hanya rupa dan pakaian saja Islam.

Cara video si Pukimak kurang ajar ni buat. Adalah satu perkara perkara paling kurang ajar dan mencabuli hak asasi si penulis dan akhbar.

Bila babi ni pandai bercakap pasal haknya yang mengikut undang2, namun dia lupa orang lain juga ada hak, untuk menulis, membuat video dan mengkritik sambil memaki apabila melihat mukanya macam babi senak perut tu.

Bagi mata kami, kami melihat si babi Namewee ni bagaikan anak emas pada kerajaan Malaysia. Segala penghinaan, cacian dan kritikan pada bangsa melayu dan agama Islam, benar2 jelas dan terang-terang mencela sensitiviti agama dan kaum. Namun tidak pernah kerajaan atau pihak berkuasa bertindak keatasnya.

Malah filem nasi lemak babinya pula dikatakan mendapat peruntukkan pinjaman dari FINAS.

Apa keistimewaan yang lebih dari manusia yang pandai maki orang ni? Kerana dia berani menghina lagu negaraku dan berani menghina melayu Islam, maka dia harus disanjung?

Kami tidak mengharap kerajaan berbuat sesuatu kepadanya. Kerana Mc percaya, Namewee, akan menangung akibat dari perbuatannya yang kurang ajar itu.

Sahabat blogger PMK juga pernah menyiarkan artikel yang mengkritik filem Namewee babi ni, nak baca klik sini.

McTheory:
Jumpa kat luar, confirm kena penampar mukanya..

3 ulasan:

Unknown berkata...

Hempuk, jgn x hempuk!!!

Kerajaan pinggirkan pewaris Kampong Bharu? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

siape yg mencaci caci ni...cermin-cermin lah diri dulu. asyik caci, tanpa asas.

Tanpa Nama berkata...

mana perginya maruah kita bangsa melayu setelah dihina bangsa dan agama kemudian kita melayu menjulang orang yang menghina bangsa dan agama kita