Rabu, 21 September 2011

PANAS! Zaman Kegemilangan Anwar hampir tamat! Guan Eng for Presiden!!

ramainyaaa..orangg..

orang ramai banyak keluar dari masuk..

Mau ada ratus ribu ni..
Pondan tua Anwar Ibrahim..

Cerita dan gambar ni Mc ambil dari blog Pisau.net

ceramah Perdana di Stadium Bandaraya Pulau Pinang tidak mendapat sambutan. Nama nama besar dalam pakatan hadir memberi ceramah malangnya tidak mampu untuk menarik jumlah penonton yang ramai.

Anwar Ibrahim, Husam turut hadir. Menarik sekali apabila Guan Eng telah lari ke Singapura menaiki pesawat jam 9.15 malam tadi. Dikhabarkan beliau tidak mahu dilihat bersama Anwar. Lebih baik sambut birthday Kuan Yew di Singapura, dari sambut Anwar di Pulau Pinang.

Para pemimpin DAP tidak mahu dilihat bersama Anwar kerana beliau adalah liabiliti kepada regim DAP Pulau Pinang. Apa yang dapat kita lihat, bagaimana chauvanis ultra kiasu DAP langsung tidak menghormati Anwar sebagai "anugerah tuhan" pakatan. Tetapi seperti biasa melayu haprak PKR dan khawarij PAS begitu sayang dengan bapak segala pembohongan si Anwar.

Yang hadir hanyalah pengemar kencing Anwar yang sanggup menadah kencing ditengah padang. Tak ramai yang hadir, tak sampai mencecah 500 orang pun, ketika Anwar berucap ramai yang meninggalkan stadium. Ketika itu Anwar dilihat mengelabah dan kerap tersasul. Habis semua orang disumpah seranahnya.

Nampaknya Anwar si pondan tua merupakan beban pada Pakatan Rakyat sekarang. Guan Eng sedar bahawa keakraban Dap dan Anwar hanya akan mengurangkan sokongan rakyat kepada Dap.

Oleh sebab demikian, pihak Dap melayu sudah melancarkan projek Guan Eng ganti Anwar bagi menjadi perdana menteri Malaysia Pakatan yang pertama. Seterusnya menjadikan Malaysia sebagai negara republik dan menjadi presiden pertama Malaysia.

Dap berada di zaman kegemilangannya sekarang. Hinggakan ramai betul melayu menjadi anjing dan hamba Dap.

Andaikata Pakatan menang nanti, Guan Englah yang akan jadi Ketuanya.. bukan lagi Anwar.. Anwar sudah tiada apa2 lagi. Hanya punainya saja yang ada.

McTheory:
Nampaknya projek Guan Eng for Presiden, berjalan lancar..

Tiada ulasan: