Ahad, 18 September 2011

PANASSS!! TAMPARAN HEBAT BUAT GUAN ENG





Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, beliau menyokong tindakan UMNO Negeri Pulau Pinang yang mahu mengambil tindakan terhadap Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng yang didakwa menfitnah UMNO negeri.

Katanya, tindakan Badan Perhubungan UMNO Negeri itu amat tepat demi menjaga maruah UMNO berikutan tuduhan dan tohmahan yang buruk sangka terhadap parti itu.

"Saya ucapkan tahniah kepada Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Pulau Pinang (Datuk Zainal Abidin Osman). Kita bukan parti tak ada maruah... kita ada maruah. Apa yang dikatakan adalah fitnah.

"Kalau kita tak buat apa-apa rakyat akan percaya... betullah. Maruah kena jaga. Perhubungan (UMNO negeri) bila ambil tindakan UMNO Pusat sokong,” katanya kepada pemberita selepas menghadiri Majlis Kenduri Rakyat Merdeka Raya di Dewan Gerakan Masyarakat Perda, Sungai Acheh di sini hari ini. - Bernama

haha amek lu guan eng,lu suka suka hati je tuduh umno punca bikin kacau itu hali..sikalang lu lasa la.manyak soo hai

PMK:
guan eng lidah bewak

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

binatang mampus skali dgn bapak dia lagi bagus ,BIBATANG
SIAPA KATA LIDAH BIAWAK - BIAWAK
BUKAM MCM BENAR BIAWAK

Tanpa Nama berkata...

ha biar mampus china Guan Eng tu dan kalau bolih bapa bapa dia sekali mampus...aku benci tengok perangai 2 ekor singa ni semenjak 15 tahun dulu lagi...itu china rasis...celaka