Ahad, 18 September 2011

TUDIAA! Awat Rasa Nak Tampaq si Manoharan ni saja..

ISA baru saja umum dimansuhkan, kemudian dah ada dua tiga kerat pemimpin Pakatan Rakyat yang nak cuba 'test power' bila ISA dah takdak ni. Si Manoharan antara yang paling kurang ajar apabila keluarkan 'ayat' kat bawah ni dalam FBnya.



Kepada Manoharan, bila ISA takdak, bukan maknanya ko dan geng ko bebas sesukahati nak kata apa pun. Penyokong kerajaan juga boleh gunakan cara yang sama untuk mengajar si kurang ajar seperti mana ko wahai Manoharan.

Apa kata kita TAMPAR saja si Manoharan ni bila berjumpa dengan dia?? kalau taknak TAMPAR, pijak pun boleh jugak. Ini bukan kali pertama dia bersikap kurang ajar, dan banyak kali dah.

Rakyat Malaysia dah muak dengan perangai pemimpin Pakatan Rakyat yang begitu kurang ajar, tidak sensitif bahkan langsung tidak patriotik terhadap negara.

Bendera lambang kedaulatan negara. Jika bendera di hina, bermakna maruah negara sedang dicemar. Jika didalam perang, bendera yang dibawa dan dipegang akan dijaga sebaik mungkin. Jatuh bendera, maknanya jatuhlah pasukan yang mewakili bendera terbabit.

Menghina bendera Jalur Gemilang!!

Kami tak dapat menerima penghinaan oleh si Manoharan ini. Dia mesti di ajar!!

McTheory:
Tunggulah pembalasannya akan tiba..

Tiada ulasan: