Jumaat, 9 September 2011

PUNGKOQ!! Apa yang Mat Syabu nak sebenarnya??


Kenapa Mat sabu saban hari semakin mengila dengan kenyataan-kenyataan yang semakin tidak masuk akal. Seolah-olah dia mencabar undang2 dan kedaulatan negara.

Apakah Mat Sabu sudah rasa besar dengan kedudukkannya sebagai timbalan presiden Pas? Apakah mat sabu tak rasa diri sebagai orang bodoh apabila dihina dan dimaki orang saban hari kerana perangai bangsatnya yang buta sejarah?

Apa yang Mat sabu nak sebenarnya? Nak hilangkan sejarah UMNO sebagai pejuang kemerdekaan? Atau nak Chin Peng ganti Tunku Abdul Rahman, sebagai bapa kemerdekaan? Atau nak selit nama Pas dalam sejarah kemerdekaan Malaysia. Apa yang mat sabu nak sebenarnya?

Kita ada penganalisis sejarah, kita ada pakar kaji sejarah, malah orang luar juga ramai mengkaji sejarah kita. Namun mereka tak pernah mengkritik dan menghentam pejuang kemerdekaan kita. Tapi mat sabu?? Menghasut, menghina, mencerca dan memaki hamun pejuang kemerdekaan dengan panggilan-panggilan kotor seperti anjing british, barua british dan lain-lain lagi.

Jika kita letak mat sabu balik ke zaman dulu. Rasanya apa yang dia buat? Berjuang untuk merdeka atau menjadi barua komunis? Mc percaya, babi jelmaan mat sabu ni pasti akan jadi anjing komunis dengan cemerlang sekali. Pasti akan tercatat sejarah komunis melayu paling gemilang!

Mc tak rasa dia akan dapat buat seperti mana pejuang kemerdekaan dulu buat. Mengabungkan melayu dari Perlis hingga Johor bagi menentang British dan Malayan union! Akhirnya menyebabkan British tunduk!

Mat sabu hanya pandai cakap saja. Buat kerja rasanya gagal dalam semua bidang.

Mc rasa kalau Mat sabu dihadapan Mc, pasti dia akan makan penampar kerana semua perbuatan yang dia lakukan sekarang ni.

McTheory:
Babi kalau tak makan tahi sehari, tak boleh hidup, sama la macam mat sabu!

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya dia takut nanti kos perubatan RM8K lebih itu nanti kena bayar dari poket sendiri kut?

Tanpa Nama berkata...

Firman Allah
"Sesungguhnya orang-orang yang diambil nyawanya oleh malaikat semasa mereka sedang menganiaya diri sendiri (kerana enggan berhijrah untuk membela Islam dan rela ditindas oleh kaum kafir musyrik), mereka ditanya oleh malaikat dengan berkata: "Apakah yang kamu telah lakukan mengenai agama kamu?" Mereka menjawab: "Kami dahulu adalah orang-orang yang tertindas di bumi". Malaikat bertanya lagi: "Tidakkah bumi Allah itu luas, yang membolehkan kamu berhijrah dengan bebas padanya?" Maka orang-orang yang sedemikian itu keadaannya, tempat akhir mereka ialah neraka jahanam, dan neraka jahanam itu adalah seburuk-buruk tempat kembali. (An-Nisaa' 4:97)
Baca dan fahami, zaman penjajah British,mereka ini kafir ke Islam????