Sabtu, 10 September 2011

SEJUKKK!! Deris Hitam Kembar Mat Sabu sama bebal, sama bingai!


Apa hang nak sebenarnya Deris? Bila kerajaan kata nak buat dakwat kekal pun hang masih dok banyak bunyi lagi. Mc tak faham betui dengan puak Pas ni. Apa yang mereka nak sebenarnya? Pernahkah dulu guru, ustaz atau mak bapak dorang ajar erti bersyukur?

Apa saja yang pembangkang nak, kerajaan mesti ikut. Bila pembangkang kutuk, fitnah, maki, caci dan buat perkara yang melanggar undang2, pun kerajaan masih lagi berdiam dan tak ambil tindakan. Apa lagi yang pembangkang nak?

Kesilapan dalam penama SPR tu yang dipertikaikan. Kalau pun ada kesilapan, Mc rasa tak sampai 1 persen pun dari senarai pemilih. Apakah Pas takut kalah sampai nak salahkan semua orang. Pas harus sedar, rakyat memerhati perilaku puak Pas ni.

Kalau asyik berpolitik sampai macam orang gila. Lama2 rakyat pun bosan. Takdak kerja cari kerja, takdak pasal cari pasal. Sampai sejarah pun depa dah nak ubah.

Mc rasa, PRU ke 13 ni Pas akan dipukul sampai lumat..

PKR sudah menjadi sampah.. Pas pulak parti sampah masyarakat.. hanya Dap yang BN perlu tentang.

McTheory:
Dari cakap dengan Pas.. baik cakap dengan binatang lagi senang!

2 ulasan:

Hashim Putera berkata...

Bingai...kenapa takut berentap di gelangang yang adil...ni mesti nak menipu...kalu UMNOXX hidup mesti menipu.....tak menipu tak lama berkubur...ramai Melayu kena tipu...sejarah pun UMNO tipu.....apa lancau semua mahu tipu...

Kata-kata hikmah dari Pencacai No 1 UMNOXXX.....Pukikari

Aku cuma nak pesan satu sahajalah... menteri-menteri, timbalan-timbalan menteri, pegawai-pegawai khas, TERAJU, PEMANDU dan segala-gala yang ada di Putrajaya sekarang ini, eloklah berkemas beg masing-masing. Aku tak nampak lagi PRU13 nanti, UMNO-BN akan menang... sebab yang membunuh UMNO-BN bukanlah parti itu tetapi kerana para pemimpinnya yang BANGANG TAK SUDAH-SUDAH!!!

Jom Berubah...selamatkan Malaysia

Tanpa Nama berkata...

Inilah mentaliti orang-orang PAS,kalau tak maki,mencarut dan memfitnah orang yang tak menyokong mereka,tak sah.Sia-sia saja simpan janggoat,pakai serban dan jubah.Bila menang sedikit dah perasan kuat sangat,nak takluk Purtajaya konon.Mereka ingat dah menang sedikit dalam PRU lalu dah terlalu kuat,nanti bila PRU 13 nak menang 60 kerusi parlimen.tak sedar kerusi yang mereka menang dahulu adalah kerana undi protes rakyat kepada BN,tengoklah nanti dalam PRU 13 siapa yang akan menang besar? Mungkin DAP saja kut,PAS dan PKR janganlah bermimpi nak nenang besar...