Selasa, 6 September 2011

TERGOLEK!! Kit Siang Sokong UMNO penyebab kematian wartawan di Somalia!


Politik sempit dan dangkal.

Itu yang cuba ditunjukkan oleh pemimpin Pakatan Haram yang sengaja mahu mempolitikkan isu kematian wartawan Bernama allahyarham Nooramfaizul.

Kit Siang menyokong tulisan wartawan Malaysian Insider Su-Lyn yang mahu UMNO dipertanggung jawabkan diatas kematian Allahyarham Nooramfaizul.

Ini kerana katanya DS Najib sebagai penaung Pertubuhan itu tersebut perlu bertanggung jawab.

Namun apakah Kit Siang lupa bahawa, Allahyarham yang secara sukarela mahu menyertaian kumpulan sukarelawan tersebut? Dengan niat yang ikhlas?

Malah selepas terjadinya insiden ini, keluarga Allahyarham juga redha dengan pemergian Allahyarham, dan mereka berbangga dengan apa Allahyarham lakukan.

Mc difahamkan, Pakatan Haram juga cuba menghasut keluarga Allahyarham untuk menyaman kerajaan Malaysia kerana mengabaikan keselamatan semasa disana. Namun pelawaan mereka ditolak secara baik oleh keluarga Allahyarham yang redha dengan apa yang terjadi.

Nampaknya Pakatan haram tak sudah-sudah nak politikkan segala apa isu yang boleh dipolitkkan. Keji sungguh pemikiran puak2 ni.

Rakyat Malaysia perlu berhati-hati dengan maklumat yang mereka terima. Banyak yang palsu dari yang benar.

McTheory:
Ideologi komunis zaman dulu, untuk porak perandakan keadaan sudah ditiupkan semula oleh golongan2 tertentu.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KALAU AKU KENTUT DI PUBLIC AREA CONFIRM KIT SIANG AKAN SAMAN AKU KERNA AKU PENYOKONG TEGAR UMNO YG DULU.SEKARANG NI KURENG SIKIT.IN FUTURE NANTI MUNGKIN AKAN TEGAR KEMBALI...

PEJUANG HAMAS