Isnin, 26 September 2011

TUDIAA! Nik Aziz Mainkan Hudud Untuk Selamatkan Mat Sabu Komunis!!

Jangan risau, Pas takkan curang dengan Dap!

Banyak orang masih tak faham, kenapa Nik Aziz memainkan isu hukum hudud pada detik-detik terakhir pra PRU ke 13 seperti sekarang. Malah Pas memperolehi keuntungan dari isu ini dan kebanyakkan umat Islam di Malaysia amat sensitif apabila isu hudud dimainkan.

Taktik mereka tidak ada lain, hanyalah mahu divert isu komunis mat sabu dari pemikiran rakyat, yang masih lagi marah dan tidak boleh memaafkan mat sabu dengan kenyataan bodohnya yang menyokong komunis.

Harap blogger lain terus memainkan isu komunis dan panaskan kembali alam maya dengan isu kebodohan mat sabu itu, kerana, Pas akan terus tengelam apabila isu komunis dan pejuang negara dimainkan.


Jangan terperangkap dengan isu hudud! Mereka tidak pernah merancang untuk melaksanakan hudud! Perangkaan undang2 pun belum ada, apakah berani mereka menyatakan bahawa mereka mahu buat hudud di Malaysia?

Kalau benar mereka mahu laksanakan hudud, pasti ia sudah dimasukkan dalam buku JINGGAY Pakatan, dan manofesto Pas pada PRU yang akan datang. Namun adakah hudud tercatat di dalam buku itu?

Takdak, yelek.

Hudud hanya satu 'season promotion' bagi Pas untuk tarik keuntungan sementara. Pas gunakan jenama Islam, label Ulamak, custom topeng jubah dan promotion hudud, untuk terus berniaga dengan temberang bagi menagih sokongan umat Islam di Malaysia.

Kenapa la masih ramai yang tak nampak pembohongan Pas dalam mengunakan Islam?

McTheory:
Tolong jangan ikut rentak Pas..

Tiada ulasan: