Isnin, 24 Oktober 2011

GEMPAR!! Kenapa DS Najib Sokong HIMPUN tapi tak sokong BERSIH!!



Ada yang mengelupur dan pengsan bila DS Najib sokong HIMPUN tapi tak sokong BERSIH. Kenapa agaknya?

Salah satu yang meroyan dan mengelupur adalah Jabatan Pilihanraya Pemuda Pas yang menganggap DS Najib berlakon dan bermuka-muka dalam memberi sokongan antara kedua belah pihak.

Apa puak ni tak fahamkah apa bezanya HIMPUN dan BERSIH?

Apa motif HIMPUN dan apa motif BERSIH?

Siapa penganjur BERSIH dan siapa pula penganjur HIMPUN?

Jawab soalan2 di atas, anda akan tahu kenapa DS Najib menyokong HIMPUN dan tidak kepada BERSIH.

Sudah la Ambiga tu ada rekod yang tidak baik, dan BERSIH juga di anggotai oleh nama2 yang pernah merosakkan keamanan negara. Lagi satu, BERSIH mahu berarak di jalanan bagi menunjukkan pada dunia bahawa Malaysia ni tidak adil pada PRU.

Ada ke pimpin negara nak sokong benda bodoh yang merosakkan keamanan negara? Demontrasi di jalanan dan menyusahkan orang ramai yang mahu ke Kuala Lumpur dan membuat kerja harian. Apakah itu bagus?

BERSIH walaupun satu pertubuhan, namun bayangan sebenar disebaliknya ialah parti pembangkang. Tuntutan BERSIH yang kadang2 merapu lana tu. Sebenarnya di tuntut oleh pihak pembangkang, pakai topeng saja Bersih.

Biasalah pembangkang mana pernah bersyukur dengan apa yang ada.

Apa pun niat penganjur HIMPUN mahu menyatukan ummah, menentang jenayah akidah dan mengukuhkan lagi ukhwah sesama Islam adalah amat dipuji.

Berbeza dengan Pas yang mahu menyokong peguam pembela Murtad, dan menentang pejuang anti murtad. Apa punya Islam Pas ni.

McTheory:
Islam celup.. mana2 pun boleh kot..

Tiada ulasan: