Isnin, 3 Oktober 2011

GEMPAR!! Utusan buat laporan Polis terhadap Namewee!! Ada kesan ke?


Akhirnya Utusan membuat laporan Polis terhadap Namewee. Mc sokong tindakan Utusan, namun apakah laporan polis terhadap Namewee akan memberi kesan padanya? Sedangkan penghinaan terhadap lagu negaraku, Islam dan Melayu pun dia boleh terlepas. Inikan pulak hanya maki Utusan? Pengarah yang DS Najib kata kreatif ni, kelihatan kebal untuk di ambil tindakan. Mc pun tak tahu, kenapa babi bebal sekor ni boleh jadi anak emas di negara ini.

Selepas Utusan membuat laporan polis, ada pihak cuba memadam video F*ck Utusan! di You Tube. Kononnya cuba nak menghapuskan bukti la konon.

Pada yang belum tengok video kurang ajar tu, boleh tengok video dibawah. Kemudian anda akan tahu kenapa Utusan mengambil tindakan dengan membuat laporan polis.

Sebenarnya dah bosan dua tiga hari, asyik cerita pasal babi jadian sekor ni. Rasanya lepas ni Mc pun dah malas nak buat post pasal hal dia. Makin lama kita bercakap pasal dia, makin popular pulak babi sekor yang tak sedar diri.


McTheory:
Rasanya layak tak orang sebegini dipuji dan disanjung?

6 ulasan:

Ms Pearl berkata...

you are rite

p/s: takde kesan...dah PM pun puji namawee ni kannnnnnn

Tanpa Nama berkata...

Cina pukimak ni memang kurang ajar. Dia ingat hebat sangat la tu. Memang bangsa biadap, kau duduk kat negeri cina boleh la buat macam tu, Ini Tanah Melayu kena ada adap bukan semua main belasah jer mentang2 ada idea. Aku pun tak ingin nak tengok filem budah bengong ni, jangankan bagi tiket free, dia bayar upah tengok wayang dia pun aku takkan pegi. Bukan sebab tajuk citer ke apa ker, tapi sebab budak ni spesis "kurang ajar" jadi selagi dia tak ubah perangai kurang ajarnya dengan minta maaf secara terbuka, sampai mampus pun aku tak akan ubah persepsi aku pada dia. Memang spesis BABI.

--Ganasnyer--

Tanpa Nama berkata...

Sdr Mac, anda sangat baik hati,
so bagi jalan kat saya :
Najib dan kasi lesen besor kapda NameweesiBye dan juga sekolah vernakular.
Saya rase Utusan ada peluang kalah, sebab Presiden UMNO yang sokong sivil rights hak asasi kebebasan sivil kreatif dan berlainan.

Najib---Bapak Vernakular dan Presiden UMNO yang paling berani sekali , dan juga hak asasi dan kebebasan sivil kreatif berlainan liberal populist unconventional plural engage inclusive 1 Malaysia sudah dan sedang mencari jalan melalui transformcasi dan billion rm powerpoint untuk sifarkan 30 % dari orang melayu yang hanya ada open open house open house dan walkabout telah letak jawatan dari UMNO dan menubuh pati 1M dengan sokongan mantap Namewee penghina anak haram dan u tube.3.4 juta ahli UMNO tidak sedar perkara berlaku dengan halus sebab 3.4 juta ahli sudah meniage warong dan gerai telor setengah masak.
dengan semangat 1M yang sivil kreatif dan berlainan saya pendapat nameweesiby anak ha ra min jadah hanya di sokong olih mantan presiden UMNO pasca PRU13.
arjuna waspada
changkat lobak.

RAKYAT MALAYSIA berkata...

BABI NI YANG NAJIB KATA KREATIF?

ADUHAI..RAMAI LAGI YANG KREATIF KAT LUAR NI LA. CUMA BEZANYA MEREKA LEBIH SETIA PADA NEGARA DAN PATUH PADA UNDANG2. MENGAPA YANG BANGSAT JUGA DISOKONG?

PM YANG LEMBIK TAKKAN DIHORMATI OLEH RAKYAT! INGAT TU..

Tanpa Nama berkata...

alo namawee@bangsat, wa alap alap ha lu baca ulasan wa, alo namawee@bangsat lu malah malah apa pasat lu punya filim olang kutuk tatak muleh ma, lu kutuk olang lu kutuk malaysia muleh, lu ati manyak shiok selupa makan babi tepi longkang, lu ha olang sula kasi muka sama lu lu lagi mau tunjuk garang, lu kapla dalam ada batu ka, lu ati sakit olang kutuk lu, selupa la olang pun lasa itu macam ma, jd itu pasat duduk dlm dunia mau mikin baik mau ikut law ma.

alo anak bangsat namawee lu balu mikin baik sulah mau pujian ka lu sana babi kandang duduk la wa muleh panggil lu babi montel ma cibai punya olang bagsat lu namawee kaninabui.

Brader Vo berkata...

Lancau la nak babi sekor nih ... aku janji bila aku jumpa hang aku terajang pungkok hang .... kita nazri aziz nak bela ke tak ... fuck you la namewee ...fuck your mother too