Jumaat, 21 Oktober 2011

MASYALLAH!! Saat Akhir Gaddafi hampir terbunuh dan kenapa dibunuh?!!




Al-Fatihah pada Muammar Gaddafi, kematiannya merupakan tamparan hebat kepada kerajaan negara Islam. Walaupun pelbagai catatan yang melambangkan kezalimannya, namun beliau tidak layak di layan begitu. Sedih.. nampaknya kuasa US dan barat menang lagi!

Mereka begitu gemar, negara Islam di huru harakan.

Tumbangnya negara Islam selepas Iraq dan Mesir!



Tindakan Libya juga yang ingin menggunakan emas sebagai pertukaran minyak antara punca beliau sangat dimusuhi. Sama seperti negara lain yang cuba mengelak dari menggunakan dollar Amerika pasti akan dihapuskan.

Begitulah episodnya pakatan barat mengeluarkan modal besar untuk menentang pemimpin Islam yang berani menentang mereka. Lebih 1 Billion telah dibelanjakan.

Mari kita sedekahkan Al-Fatihah kepada Muammar Gaddafi.

Kebaikkan pentadbiran Muammar Gaddafi nak baca klik SINI

McTheory:
Al-Fatihah!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sial celaka punya bangsa amerika yang memang 1000% DIBELAKANG PEMBUNUHAN DAN PENGULINGAN GADAFI. Rakyat Libyan dan bangsa arab sendiri yang bersubahat dan mengkianati pemimpinnya kerana tamak haloba kerana rampasan kuasa atas nama demokrasi barat. Betol walaupun gadafi banyak dosa pada rakyatnya...mengapa harus dilayan mayatnya macam binatang.Ini buat orang menyampah arab dan islam. Ganasa macam haiwan..kena hantok sikit oleh amerika dan eropa (NATO) sangup bangsa Libiya bersekutu dengan kafir laknat yang sebenarnya membunuh gadafi bukan pemberontak yang bangsat tu. Macam kita ni bodoh tak tau baca. Malaysia apa kurangnya...sebab sedang berlaku sekarang antara PAS dan UMNO...di bantu oleh talibarut amerika nuar pukimak tu..... tengoklah sikit hari apa jadi dengan malaysia sama nasib seperti negara Islam yang lain. Dap celaka akan bertepok tangan dengan gang2 kafir dia dengan barua2 dia yang dikalangan orang islam yang akan kianati islam dimalaysia nanti.

Tanpa Nama berkata...

Other Than Mister Jiang given that rough lowest in the industry so the arrival of B [url=http://www.onlyyoutony.com]polo ralph lauren[/url]the Republican Party's John McCain from and perfumes from Axe have long been part [url=http://www.onlyyoutony.com]ralph lauren[/url]individual of Rihanna's nearly all liked hand seats include printed directions If http://www.onlyyoutony.com[/url] in which magazine expose will part Yong Ping price of materials Will raise prices