Selasa, 18 Oktober 2011

PANAS!! Pas dah Lama Umum Menyokong Melayu Islam Murtad!!


Makin hari makin pelik dengan Pas. Kalau dulu Pas la jagoan Islam di Malaysia, segala isu berbangkit mengenai Islam dan Melayu, Pas akan tampil kehadapan, berbanding UMNO yang agak lembab dalam bertindak.

Isu murtad merupakan isu paling besar dan amat mengemparkan seluruh umat Islam di Malaysia, namun Pas seakan tidak menyambut isu ini sebagai isu nasional, Pas mengambarkan isu ni sebagai isu politik dan menganggap ia tidak berkepentingan dalam isu ini.

Apakah Pas takut untuk berhimpun bersama-sama dengan umat Islam lain atas kerana ingin menjaga perjanjian politiknya bersama Dap? Dap akan memarahi Pas, jika cuba menjadi juara kepada Islam?

Apa motif pejuangan Pas sekarang?

Pejuangkan Islam, atau pejuangkan Dap?


Kalau perhimpunan Bersih 2.0, Pas boleh menjadi juara dan tidak perlu memikir untuk menyertainya, tetapi bila isunya berjuang untuk umat Islam, Pas seakan berat benar untuk bersama dengan umat Islam yang lain.

Sedangkan penganjur Bersih dulu, pejuang memurtadkan umat Islam, tu pun Pas sokong bagai nak rak. Tapi bila umat Islam di Malaysia bergabung untuk menentang murtad, Pas di lihat paling kebelakang untuk memberi jawapan.

Apakah kerjasama politik, lebih utama berbanding kekuatan agama Islam?

Jika nak tagih dan sembah undi kaum lain pun agak-agak la, jangan la tunjuk melayu Pas tu dah jadi macam lembu.

Sudahla semua prinsip pejuangan asal Pas telah di buang, kini ajak bersatu sesama saudara Islam pun bakal di tolak. Pas memang parti paling laknat haram jadah dalam dunia.

Sembah la Dap dan Anwar tu Pas.. kot-kot, boleh dapat pahala lebih Dap dan Anwar nak bagi..

McTheory:
Makin panas aku dengan Melayu Pas yang bangang ni..

Tiada ulasan: