Rabu, 19 Oktober 2011

TUDIAA!! Selepas LGE dan Kit Sial, Anwar pulak kecam Blogger..


Semalam, Guan Eng merayu supaya blogger pro UMNO supaya berhenti menyerang anaknya yang suka memegang nenen itu. Tidak cukup dengan itu, atuk (Kit Sial Siang) pada cucu yang suka pegang nenen pulak muncul dengan membuat rayuan yang sama.

Tak habis di situ, muncul pulak si ketua Umum Pakatan yang melantik dirinya sendiri sebagai ketua tu, membuat kecaman pada bloggers UMNO.

Macam2 kenyataan mereka tuduh pada bloggers UMNO. UMNO upah bloggers fitnah la, UMNO suruh blogger buat itu, buat ini.

Siapa blogger UMNO?

Blogger menyokong UMNO ada la, tapi berpaksi bebas. Tidak berbayar dan tidak bertuan. Kadang2 UMNO pun kena hentam jugak.

Untuk pengetahuan Guan Eng, Kit Siang dan Anwar, blogger2 yang dok mengempur korang ni, bukan atas arahan sapa2 pun. Kami mengunakan inisiatif sendiri untuk menyerang dan mengumpul maklumat bagi menjahanamkan kepimpinan Pakatan Haram di setiap pentadbiran negeri.

UMNO langsung tak ada kena mengena dalam hal ini. Malah mereka pun tak boleh mengawal bloggers. Dah tak bayar, nak kawal macam mana?

Cyberwar mana ada undang2, undang2nya jelas iaitu, tiada undang2..heh.., lagi satu, stail propa dan rekayasa ni bermula dari Pakatan sendiri, dengan terciptanya kisah altantuya, kisah kapal selam, kisah cincin, tu semua kisah fitnah yang bermula dari alam cyber ini.

Kini bila kami dapat isu yang sahih, dan boleh menjadikan modal untuk tembak Guan Eng dan anaknya, mereka nak suruh kami berhenti pulak ye?

Dah sedap ramas nenen, punya takut sampai bayar duit rm200k, kemudian nak mengelak?

Sorry sikit, kalau nak isu selesai, Guan Eng LETAK JAWATAN sebagai ketua menteri Pulau Pinang! Ada berani?

McTheory:
Politik is Politik.. biasa maa..

Tiada ulasan: