Selasa, 8 November 2011

PANAS!! Ambiga Pejuang Kebebasan Seks Sebenar!!



Ambiga membuktikan dia seorang pejuang seks bebas yang sebenar, apabila pejuangannya menuntut hak bagi golongan songsang diteruskan, walaupun mendapat halangan dari pihak berkuasa.

Ambiga cuba menerangkan niatnya, yang dianggap suci dan murni. Mahu membela golongan songsang ini dari terus dipinggir oleh masyarakat. Kononnya pesta seksualiti merdeka dibuat hanya untuk membela nasib pengamal seks songsang dari terus terpinggir.

Dengar sekali macam niatnya baik. Namun apakah dia sedar bahawa golongan songsang ini lebih membawa masalah kepada masyarakat dari membawa kebaikkan?

Golongan songsang ini perlu 'di ubati' bukannya perlu disanjungi. Mereka ni golongan yang sakit dalam masyarakat. Golongan sakit yang perlu kita beri perhatian. Bukannya dengan menganjurkan pesta bersuka-ria dan menambahkan lagi sakit yang mereka tanggung.

Kalau ambiga niat nak menolong masyarakat, baik adakan majlis amal untuk masyarakat India kat estet-estet dan perkampungan India. Ramai lagi mengharap bantuan dari orang yang baik hati seperti Ambiga ni.

Masyarakat India pun Ambiga tak pernah nak peduli, lagi nak kisahkan kat golongan songsang. Apa punya bangang la si Ambiga ni.

McTheory:
Kera di hutan di susukan, anak di rumah mati tak makan!

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

Tiada ulasan: