Sabtu, 19 November 2011

Panas!! Bersih 3.0 Nak Sabotaj PRU 13!!

Tajuk paper Siasah hari ni menceritakan SAMM dan NGO yang didalangi oleh Pakatan Haram berhasrat mensabotaj PRU jika tuntutan gila dari puak Haram Bersih tidak ditunaikan.

Diketuai oleh Chegu Bard, samseng kencing manis. Belum kena serbu dah kencing meleleh. Mengugut kerajaan supaya mematuhi syarat yang ditetapkan oleh gabungan haram murtad Bersih.

Mc rasa kerajaan perlu memantau kerja gila puak haram ni. Tak boleh pejam mata. Mc dapat maklumat, Bersih 3.0 dipromosi lebih awal diluar negara.

Niat buruk untuk menganggu-gugat keaman negara perlu dipandang serius. Jikalau boleh pihak berkuasa perlu melakukan pencegahan sebelum barah ini semakin parah!

Puak-puak haram ni sanggup menghuru-harakan keadaan demi kepentingan politik mereka. Mereka mahu keamanan dicemar bagi mencapai cita-cita songsang untuk menjadi kerajaan.

Sebagai rakyat Malaysia yang cintakan keamanan. Kita perlu bersatu bagi menghalang segala anasir jahat yang berniat memporak-perandakan negara kita yang tercinta!

McTheory:
Puak yang buat kacau ni berapa kerat saja. Berjuta lagi rakyat Malaysia yang cintakan keamanan sanggup bangkit menentang mereka yang haram murtad ini!

Tiada ulasan: