Selasa, 29 November 2011

TUDIAA!! HIMPUNAN PEMUDA KOSONG DAN TIDAK DAPAT SAMBUTAN!!



Biasanya kita selalu dengar istilah - istilah seperti kerusi kosong, dewan lenggang, sebab tak de orang datang sesuatu majlis.


Dan kebiasaannya juga, istilah tu digunakan kepada puak - puak Pakatan Pembangkang ketika mereka mengadakan ceramah dan sebagainya.

Tetapi itulah hakikatnya. Kalau diorang buat apa - apa majlis sekali pun, dah tentu yang datang terdiri daripada nyamuk dan langau sahaja.

Berbeza pulak dengan Pemuda UMNO. Buat jamuan makan tengahari untuk para perwakilan yang datang dari jauh pun penuh dewan. Sampai tak ada tempat duduk.



Jadi, macam mana puak - puak Pakatan Pembangkang tu boleh senang duduk melihat keadaan ini dan biarkan ianya berterusan didalam UMNO dan juga Barisan Nasional.

Maka sebab itulah diorang sehabis boleh nak memburuk - burukkan UMNO dengan apa cara sekali pun. Maklum la, penyokong diorang pun nyamuk dengan langau je. Sekali kena sembur, berterabur diorang mampus!!!
Sumber Mc ambil dari SINI

Tak macam Kongress PKR yang perwakilan diwajibkan datang dua ribu orang, tapi yang datang hanya seribu lima ratus. Kesian, tak dapat sambutan.

McTheory:
Ini buktinya UMNO masih kukuh!!

Tiada ulasan: