Isnin, 26 Disember 2011

EKSKLUSIF!! PENIAGA MENGAMUK, PANTAI MERDEKA JADI PANTAI KUMBAHAN!!

Ini satu cerita yang agak kotor.. sampai saja Mc ke medan makan ni, Mc terhidu satu benda yang sangat busuk.. Nak tahu apa.. tengok artikel di bawah.. peniaga meluahkan perasaan..

Lokasi kejadian..

Peniaga medan makan meluahkan perasaan tidak puas hati..



Mereka dah lama pendam perasaan marah ni..

Meminta Exco atau PBT bertanggung jawab..

Kenapa depa ni marah sangat ya?

Nak tau kenapa ni marah sangat? Meh sambung tengok gambar di bawah pulak!!


Apa tu? Tempat stok kumbahan laa..

Tengok tu tangki penuh... mengalir keluar..

Eii.. melimpah..

Tambah pula dengan bau tong sampah.. memang mashyuk..

Air kumbahan meleleh keluar hingga ke padang parking kereta..

Sistem kumbahan semua tersumbat..

Siapa yang tak marah, bila tempat berniaga makanan di penuhi dengan sisa kumbahan yang hanya terletak di belakang deretan kedai.

Tambahan pula perkara ini bukan baru berlaku. Sudah lebih DUA BULAN!.. selepas dua bulan, ada ahli Majlis datang melihat keadaan ini. 

Kemudian.. selepas 10 HARI.. perkara yang sama berulang kembali.. AIR KUMBAHAN.. dalam bahasa kasarnya AIR TAIKK meleleh keluar hingga penuh padang belakang medan makan.

Cuba bayangkan satu padang bola penuh tahi.. agak-agak la baunya macam mana. Selang beberapa meter dari padang tu medan makan. Cuba fikir, siapa la yang boleh berselera makan dalam keadaan begitu?

Kemudian fikir pula, bila pelanggan taknak makan disebabkan bau yang busuk. Macam mana peniaga nak berniaga? Siapa yang nak beli makanan kat depa kat medan makan tu?

Kalau orang tak beli, peniaga nak dapat pendapatan dari sumber mana? Sudah la sewa bulanan perlu di bayar. Pendapatan pula kurang. Tidakkah ini membunuh peniaga yang sebahagian besarnya melayu di sini?

Di mana Exco dan PBT yang bertanggung jawab, takkan nak tengok saja? 

Makan gaji buta ka?

Di manakah slogan Kedah Sejahtera? Negeri berkebajikan?

Medan makan tu kerajaan BN yang buat. Sewaktu kerajaan BN memerintah, seliaannya tidak mendatangkan masalah.. bila tiba Pas memerintah, macam-macam pula yang jadi.

Pas memang tak layak untuk mentadbir negeri.

Hanya pandai cakap, tapi kerja hamPAS!

McTheory:
Serik rasanya bagi Pas jadi kerajaan negeri..

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

umngok main cerita taik pulakkk. umngok betui la.. bodo punya puak ni.

Tanpa Nama berkata...

woi tanpa nama 11.47,bukankah penggemar tegar lubang taik jg yg ko sokong bodoh....

Tanpa Nama berkata...

Hebat jugak Mc ni, on the spot dpt kenalpasti masalah tp pemilik gerai sempat pulak buat placard nak berdemo, dah lama simpan belakang kedai kot, tgu Mc sampai je agaknya..

McTheory berkata...

Adehh Tanpa Nama 11.54

Alamak bro.. jangan la jadi bendul.. tentunya dorang jemput Mc suruh buat benda ni.. nak luahkan perasaan.. sebagai orang yang baik.. Mc pun tolong mereka salurkan kemarahan mereka tu..

Tanpa Nama berkata...

aloq staq berserabut macam orang tak cukuq janggut, SP pula macam pekan siam. itu semua sejak pas jadi pemerintah yang dibanggai oleh anon bangang 1147. bodohkan orang kampung yang lurus bendul bolehla.
cakap bukan main pandai, jual air liuq basi bolehla, bagi buat kerja hampess tak ada skill. piiirrraaah! kalau mengkecikkan orang,..bukan main pandai, ada skill

Tanpa Nama berkata...

SYABAS MC TERUSKAN EDISI BONGKAR BAGI MENDEDAHKAN KELEMAHAN DAN KEBODOHAN MB KEDAH DAN KERAJAAN TOLOL PAS DI KEDAH...AKU SOKONG MC SEPENUHNYA.....APA YANG PASTI PAS AKAN BERKUBUR DI KEDAH DI PRU KE 13 NANTI...ITU ADALAH PASTI...ITU ADALAH PASTI...ITU ADALAH PASTI.....AYUH SELAMATKAN KEDAH DARI PEMIMPIN TOLOL DAN BENGGAP...AYUH SELAMATKAN KEDAH DARI KAUM PAS YANG TOLOL DAN TAK RETI APA-APA......

Tanpa Nama berkata...

jangan ikut perasaan 1.01.La ni kalu dah sedaq chek tengok nama kita ada dak dlm daftar pemilih.Ajak kawan-kawan kita ubah dalam PRU 13. PAS bukan menang kerana dia kuat. Kedah kalah 1463 undi ja. Pantai Merdeka kalah 97 undi. Sekali kita turun dgn member kita rentap Pantai Merdeka sekali dgn Kedah. Madrasah Solihiah pun Selamat. Jalan raya pun elok..ok?

BeribesaQ berkata...

Yang busuk, kotor, pengotor, berserabut tu ialah PAS...sebab Para ahli/penyokong PAS anggap pendedahan MC sebagai UMNGOK oleh anon 11:47..Sebenarnya anon 11:47 ini yang PASNGOK, bodoh, bangang....
Apakah Islam PAS mengetepikan kebersihan dan keceriaan...kalau gitulah..tak perlu berwuduk nak solat dan tap payah mandi hadas besar selepas ngongkek...apalah punya bodoh anon 11:47 ni....bangang....

Tanpa Nama berkata...

Kerajaan PAS dan penyokong fanatik buta perut depa tak akan mengaku walau terang-terang depa tak buat kerja...yang depa tau cuma salahkan orang lain..macam la depa tu ok sangat..puihh..nak termuntah aku..

Medan Tempur Kedah berkata...

ANON 1147 TU AKU TAU SAPA..SI HH LAH TU..DIA KAN SPIESIS TAIK JUGAK..

Dot berkata...

tahniah Mc!!

satu persatu kita londehkan penyelewengan pas yg kononnya sgt Islamik padahal kerja mcm taik!!

Alhamdulillah, terbaru di felda kemahang 3, naib ketua cawangan pas masuk umno!! lps ni ramaila yg ikut jejak dia sbb ramai peneroka felda kemahang kena tipu dgn lawyer pas. lawyer kutip puluh2ribu satu kepala, bayangla brapa lawyer dapat? peneroka cuma dpt dlm 20ribu sorang padahal menang kes juta2!!

Tanpa Nama berkata...

Salam smua, sya nak p pantai merdeka hujung blan ni ada family day sya hrap sdah wangi d bwah pemerintahan krajaan la ni klau dok camtu juga makanya samalah 2 x 5 ja