Sabtu, 24 Disember 2011

EKSKLUSIF!! UMNO MENENTANG KEZALIMAN PAS TERHADAP UMAT ISLAM KEDAH!!

Pagi semalam di Madrasah Salihiah, diadakan aktiviti memasak bubur asyura dari Badan Bertindak Selamatkan Madrasah Salihiah.

Dalam sedang mengacau bubur tu, tiba-tiba Datuk Paduka Ahmad Bashah turut datang memeriahkan majlis.


kacau datuk.. kacau..
Sehari sebelum kedatangan Datuk Paduka Ahmad Bashah, Dato Mukhriz Mahathir datang ke Madrasah Salihiah terlebih dahulu untuk bersembahyang zohor sebelum bertemu dan berbincang dengan pihak madrasah. Serta Dato Mukhriz menyatakan sokongannya untuk Selamatkan Madrasah Salihiah!


Kedatangan Datuk Paduka Ahmad Bashah ke Madrasah, sebagai pengerusi perhubungan UMNO negeri Kedah. Untuk menyatakan sokongan rasmi UMNO Kedah kepada kempen Badan Bertindak bagi berusaha menyelamatkan Madrasah yang bersejarah ini.



Dalam masa yang sama, Datuk Paduka Ahmad Bashah juga merasmikan Facebook Selamatkan Madrasah Salihiah dengan menjadi orang pertama yang menaip perkataan "Saya Sokong!"


sambil menunjukan lambang madrasah dan tablet yang merasmikan FB,,

Tak payah Mc nak menaip panjang-panjang apabila Mc sertakan sekali video Datuk Paduka Ahmad Bashah yang menyatakan sokongan kepada pihak Madrasah dan akan turut sama berjuang bagi mempertahankan syiar Islam daripada di perkotak-katikan kerajaan Pas Kedah.



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kasian umgok hari2 sasau projek dah takda buat lah ceta bodoh dia hoi bahalol umgok tengok lah dan banding kan lah semasa pas dan umgok memerintah ibarat langit dan bumi beza nya kamu tunggu lah 10 tahun lagi ya umgok itu pun kalau umur pjang

Tanpa Nama berkata...

Bila dah ada kuasa .gunalah kuasa tersebut untuk meningkatkan shiar islam.Jangan sekali guna kuasa yang menyusahkan umat islam di Kedah.

Tanpa Nama berkata...

PAS kata dia membangun bersama islam tapi bila nak roboh rumah ibadat orang islam bagaimana pula?