Isnin, 5 Disember 2011

GEMPAR!! WARDINA NAK BODEK DS NAJIB??




Selepas seorang demi seorang artis menghadiri dan menyatakan sokongan kepada UMNO. Tiba-tiba artis paling kontroversi dan sahabat baik (he he) bloggers pro UMNO. Boleh pula mengeluarkan tweet seperti di atas.


Apakah Wardina mahu membuktikan bahawa dia sebenarnya tidak memihak kepada sesiapa dalam politik? Atau Wardina sememangnya ingin berbaik dengan ahli dan penyokong UMNO? Atau Wardina ni nak bodek DS Najib je..

Hanya tuan punya diri yang tahu..

Apa pun yang kita buat, mestila ikhlas kan Wardina kan..

McTheory:
pelik tapi benar.. he he..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Awat chek, Ketua Umum PKR to bukan good leader ke? Dulu beriya riya sokong bagai nak mapus dan kesetian tidak berbelah bagi kepada Si Anuar tuu. apa pun tahniah kerana tercepat sedar tapi sayang sikit 2 tiket calun untuk golongan artis telah pun disi. Siapa yang akan isi , ia nya satu misteri. (harap akan ada calun boleh menang dari artis)

Jika artis calun nya , siapa kah yang anda mahu. Pak Nil, Si Zaidi, Yusof Haslam atau Lisa atau Nasha atau Zizie atau Si kecil Mia???

Keputusan calun nya adalah ???
Akan diumumkan bila tiba masa nya .

Tanpa Nama berkata...

Bro, kita bersangka baik sahajala...apa kata lepas ni cuba ajak wardina bagi ceramah keibubapaan dalam program UMNO pulak...kita tak tahu pemikiran orang kalau kita tak cuba mendekati. Maybe dulu dia pon terkeliru sebab terlalu banyak sumber2 di internet yg boleh pesongkan kepala sesiapa sahaj. Dan PKR pulak bijak mengambil kesempatan atas populariti Wardina.

Tanpa Nama berkata...

MARI KITA BERSANGKA BAIK KEPADA WARDINA. SEMOGA BELIAU DAPAT MEMBANTU UMNO/BN/MELAYU NAIK DAN MENANG PRU13 NANTI.