Ahad, 25 Disember 2011

KASI PANAS!! BEZA KERAJAAN KEBAJIKAN BN DENGAN KEBAJIKAN PAS!!


Waktu ni seronok Mc lihat si wakil Pas tu.. muka dah lain macam saja.. asyik kena, dalam hati mesti menyumpah-yumpah.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Puak PAS ni retikah apa yang Ku Rahman ulas tadi.Kalau depa reti depa ni memang tak malu. Nak perintah negara tapi bengong. Antara Negara Islam dengan Negara Kebajikan pun tak reti. Tu pun jangan nak jadi pemerintah. Allah maha kuasa PAS ni layak jadi BARUA DAP. Tu pun rasanya dah terlebih layak dah. Bengongggggggggg

Dot berkata...

Mc,
terbaekkk!!
kidnep no?

tk....:-)

Tanpa Nama berkata...

Ustaz ni kata pemberian Kerajaan Pusat tidak adil? Kawan-kawan aku yang menjadi penyokong tegar PAS semuanya dapat beb? Puak-puak ni yang menghidu terlebih dahulu bila saja ada bantuan, depa lah yang hemoi dan dapat dulu, tapi aku yang kena banjir juga sekepiang pun tak merasa bantuan dari kerajaan negeri pimpinan PAS, apa ustaz ni nak kata?

Bukan aku saorang sahaja malah ramai lagi rakan-rakan setaman yang kena musibah banjir tidak menerima apa-apa bantuan dari Kerajaan PAS.

Cakap tak serupa bikin

warga Sebelum Merdeka

Tanpa Nama berkata...

Satu perkara lagi ingin aku luahkan melalui komen ini ialah kadar cas bil air di kebun aku di Bukit Tembaga, Dulu semasa pemerintahan BN aku hanya perlu bayar RM 3.00 sahaja sebulan kerana aku tidak sangat menggunakan air kecuali di musim kemarau sahaja. Tap sekarang ini bil terebut melonjak sehingga RM15.00 sebulan walaupun meter tiada menunjukkan bacaan, contohnya bacaan bulan lalu 145 dan bacaan bulan ini 145 juga (tiada penggunaan) tapi cas dikenakan ialah RM 15.00.

Dulu semasa BN, tarif air di kebun aku itu dikira rumah kediaman.

Tapi bila SADA ambil alih tarif telah diubah kepada tarif air untuk kebun pertanian.

Ini kah yang dikatakan kerajaan berkebajikan??????????????

Ini bukan rekaan, ini benar-benar berlaku.

Kenapa Negeri Selangor boleh beri air free kepada penggunaan di bawah 20,000 litar.

Sedangkan di Kedah tak guna air pun kena cas RM15.00

Warga Sebelum Merdeka