Selasa, 20 Disember 2011

PANAS!! LEPAS USTAZ NASHA DAN HASAN ALI KINI UMNO BELI NIK ABDUH PULAK KA?


Lepas ni gerenti puak Pas kata UMNO dah beli si anak Nik Aziz, Nik Abduh ni pulak. Tak tau la apa yang ada dalam otak puak Pas ni.

Mereka mengaku Pas ni parti Islam. Tapi bila ada yang mahu benar-benar menegakkan Islam, mereka pulaukan sehingga pemimpin itu tercicir dari organisasi parti.


Orang macam Mat Sabu, Mahfuz, Nizar dan beberapa ekor lagi erdogan. Mereka sanjung sampai ke langit. Apakah ini cara mereka menegakka syiar Islam?


McTheory:
Islam Pas kini, berkiblatkan Dap..

2 ulasan:

Lebai Malang berkata...

PAS sekarang tidak sama dgn PAS dulu..Hj Hadi sekarang juga tidak sama dgn Hj Hadi dulu..PAS dan kepimpinan PAS sekarang telah dibeli borong oleh DSAI Al Jubb..

Pejuang tulin PAS seperti Ust Nasa, Datuk Dr Hassan Ali dan Nik Abduh yg masih sayangkan perjuangan Islam wajib tinggalkan PAS yg hanya tinggal nama saja.

Tanpa Nama berkata...

Baik tubuh ja parti baru yang benar2 Islam. Pas sekarang dah campur aduk dengan yang haram. Rakyat dan penyokong Pas dah mula keliru perjuangan mereka sekarang. Perlukah ikut nasihat kafir harbi untuk menjalankan sesuatu perkara berkaitan Islam? Slogan Pas janji tinggal janji sahaja. Bukti yang sahih lihat saja di Pulau Pinang dan Selangor...