User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Isnin, 19 Disember 2011

SOOSIAL!! PELACUR VIETNAM BERNIAGA DI KL!!


hiasan semata..

Semakin hari semakin teruk parah pula masalah sosial di Kuala Lumpur. Hinggakan boleh tawar menawar dalam keadaan terbuka. Apa dah jadi nih? Salah siapa sebenarnya?

4 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

salah kerajaan malaysia x ambik tindakkan yang berterusan .. jangan cakap di situ saja di pudu raya hotel bukit bintang memang sarang dia dan banyak lagi la .. kena serbu ada lagi bukan xde pon hari ni kena serbu esok dah ada balik .. macam mana la moral org kl semua x terdedah dengan maksiat kalau ini kerajaan tak dapat nak membenteras dengan berterusan .. sepatutnya pusat hiburan seperti ini kena taruk papan tanda khas untuk org kafir saja org islam akan di saman atau di penjara 4 bulan berserta rotan 2 kali ke kan bagus .. selagi masalah macam ini berterusan takkan aku undi sesiapa pon buang masa je pembangkang macam cibai kerajaan BN pon mm cibai UMNO pon bodoh kebajikan rakyat xpi masalah sosial tak dapat di tangani dengan sempurna harabkan bagi kebajikan aje buat apa tunjukkan umno memperjuangkan islam bersihkan malaysia dari dalam dan luar supaya jadi contoh pada negara lain yang malaysia bersih dari moral negatif dan sosial melampau

Tanpa Nama berkata...

Aku sokong kenyataan di atas.
Apa menteri2 buat..?
Apa org islam buat....?
Kalau begini berterusan apa slogan pun tak jadi..
punca utama ialah membenarkan kemasukkan pendatang anak Haram terlalu berleluasa.
Agen2 yang dilantik x boleh dipercayai.
binaatang bangsa cina laknat jgn di beri muka.
Menteri yang pengecut lebih tepat lg dayus atau pengampu berambus sj

Tanpa Nama berkata...

islae sibok gocoh sesomo kito

Tanpa Nama berkata...

jangan bising2 laa.. !!!

semuanya dah diatur/urus...
berehh !!!

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review