Sabtu, 17 Disember 2011

TUDIAA!! AZIZ BARI SUDAH MENINGGAL?

Bukan meninggal dunia, tapi meninggalkan UIA.. ohh..


“Dan pada akhirnya, Prof Aziz Bari secara rasmi tidak lagi dengan UIA. Kehilangan kepada universiti. Tetapi keuntungan kepada negara kerana beliau kini boleh bercakap dengan lebih bebas”, kata Wan Saiful Wan Jan dalam twitter 3 jam lalu.

Wan Saiful adalah salah seorang pengasas Institute for Democracy and Economic Affairs (IDEAS), dimana Aziz merupakan felo kanan NGO tajaan asing itu.


Minggu lalu, peguam Aziz, Dr Dzulkarnain Lukman mengesahkan anak guamnya itu telah menghantar surat kepada pihak universiti berhubung dengan peletakan jawatan sebagai pensyarah di universiti itu.- AIDC



Alhamdullilah.. ibu bapa pun senang hati bila orang macam ni tidak lagi mengajar anak mereka. Selamat anak bangsa dari profesor kangkung yang syok sendiri ini.

Semoga Aziz boleh tumpukan perhatian pada politik pula selepas ini. Mc doakan Aziz dipilih Anwar untuk menjadi calon PKR pada PRU ke 13 ini.

McTheory:
Tak payah berlakon lagi, wajah sebenar orang dah nampak..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Selamat berambus wahai Bari. Pengkhianat bangsa macam ni elok berambus sekali daripada negara ni.

usin berkata...

selamat berambus. nk melingkup ka apa ka ikut hang la lepas ni....

Tanpa Nama berkata...

GOOD RIDDENS TO BAD RUBBISH!
GO WHERE YOU RIGHTFULLY BELONGS.

TO SOME HE MAY BE A LOSS BUT TO THE MAJORITY AM SURE HE IS A MENANCE TO THE UNIVERSITY.

BELAJAR SAMAPAI JADI PROFESSOR TAPI TIDAK BIJAKSANA DAN BERSYUKUR DENGAN APA YANG DIPEROLEHI.ALWAYS REMEMBER ASAL USUL KITA AND NEVER...NEVER BITE THE HANDS THAT FEED YOU.

UIA PEACE YOH!

praha2 berkata...

eden nak katokan disini-kalo dah oran tak suko apo nak tunggu lagi bela lah.
makian gaji korajaan tapi mengato macam macam. ni oran tak tahu menghargai jaso oran. belajor tinggi tapi otak taroh kat lutut. hai oran melayu rugi nyo kito. macam sibudak yang kawain gay di Dublin tu. duit habis dah tak jadi doktorpun. yang monyesal ibubapak.

Tanpa Nama berkata...

Kita tunggu komen PAS dan PKR. Tu pun kalau depa ada TELOQ.