Sabtu, 3 Disember 2011

TUDIAA!! PUAK PAS NAIK ANGIN DENGAN TS MUHYIDDIN YASIN!!



Puak Pas ni sebenarnya marah benar dengan TS Muhyddin, apabila mereka dituduh sebagai alat Dap. Memang benar pun mereka diperkudakan dan diperlembukan oleh Dap dan PKR. Namun apa yang TS Muhyiddin kata tu adalah benar. Contohnya Pas sekarang lebih banyak mengikut kehendak kaum cina daripada menjaga Islam dan melayu. Apa saja yang mengenai Islam dan Dap langgar! Pas seolah-olah mengikut saja.


Sama juga dengan PKR, pelbagai masalah telah diwujudkan oleh parti paling sedih ini. Dari ketuanya hinggalah ke anak buah semuanya bermasalah. Dari masalah parti hinggalah masalah kendiri.

Kata-kata TS Muhyiddin tu adalah benar sebab tu mereka ini amat terasa. Kalau tak kena pada hati mereka, puak ni akan berdiam diri dan buat tak tahu saja.

Bila dah kena kaw-kaw macam hari tu. Puak ni dah panas pongkoq, nak duduk pun tak senang lagi. Rahsia semua kena dedah. Kalau benda tak betul, takkan TS Muhyiddin berani cakap depan-depan. Tambahan yang bersuara pulak bukan calang-calang orang. TS Muhyiddin,! Timbalan Presiden UMNO dan juga Timbalan Perdana Menteri Malaysia. Silap cakap mau kena nanti.


McTheory:
Biasa la orang buat salah memang la takut!!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin-pemimpin PAS berceramah penuh dengan dendam, kesumat, hasad, dengki, maki, hamun, fitnah seperti kadangkala macam dirasuk Syaitan.

Semua unsur-unsur negatif terdapat pada semua parti PAS, DAP dan PKR disebabkan berpunca dari hati yang busuk bernanah lahir dari niat yang jahat dan kotor.

Tanpa Nama berkata...

Ya betul. Selama ini UMNO bersikap lembut dan jaga hati. UMNO perlu lebih agresif. Bantai cukup-cukup puak Pas bangang, DAP binatang, dan PKR jalang tu.

Tanpa Nama berkata...

laaaa...habih tu selama ni pun presiden dan timbalan presiden PAS ada pernah bercakap hal-hal wawasan dan pembagunan serta kemajuan negara selain dari fitnah, pembohongan, maki hamun tak tentu hala......bila kena batang hidung sendiri...pandai pulak nak spin lagi tu.....apa punya turrr....