Ahad, 15 Januari 2012

GEMPAR!! Curi Duit Masjid Timbalan YDP Pas di TAMPAR!!




Apabila khawarij PAS menguasai masjid, peluang diambil sebaik mungkin untuk menjadikan masjid sebagai sarang mereka. Malah setiap derma jemaah dan kariah kepada masjid diguna seperti duit mak bapak sendiri.

Khawarij PAS ini dikategorikan penyamun dan penyangak. Banyak kes khawarij PAS curi duit masjid dan digunakan untuk keperluan dan kepentingan parti PAS. Contoh paling dahsyat apabila wang tabung Memali yang mencecah jumlah yang besar disonglap oleh khawarij PAS.

Timbalan Pesuruhjaya khawarij PAS Jelutong Mohamed Yusoff atau lebih mesra dengan panggilan manja Chop Belon akhirnya makan penampar apabila tindakan beliau yang sudah berkali kali melampau batas telah mengundang kemarahan anak kariah dikawasan Jelutong.

Chop Belon cukup terkenal dikalangan penduduk disekitar Jelutong kerana menjadi anjing suruhan Jeff Ooi dan Guan Eng. Beliau juga terlibat secara langsung menipu penduduk kampung hingga seluruh kampung di Jalan Kampung Pokok Asam diroboh oleh regim DAP.

Chop Belon dilantik menjadi Ahli Majlis Perbandaran dan sebagai galang ganti beliau sanggup melakukan apa saja hatta mengkhianati penduduk kampung di kawasan kariahnya sendiri.

Sambung baca sini»

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ADA ORG AMBIK WANG ZAKAT JAWI TAK BERANI PLAK KO TAMPAR YE?

Tanpa Nama berkata...

raja bebelit macam serban niky pengkulom aljubkunyit berbunyi;

Tanpa Nama berkata...

PAS KAWASAN JELUTONG DAN DAP JELUTONG MENYOKONG SEPENUHNYA AKYA PENGUBALAN UNDANG-UNDANG KEBESAN SEKS DI MALAYSIA. PAKATAN MEYOKONG SEPENUHNYA. HIDUP ANWAR IBRAHIM..HIDUP KEBEBASAN SEKS.BERIKAN HAK KEPADA MEREKA. HIDUP PAKATAN RAKYAT.