Selasa, 10 Januari 2012

KASI PANAS!! Hasan Ali Pejuang Islam dibenci Anwar!!


Hebat Hasan Ali.. walaupun dulu beliau pernah berdamai dalam kes rampasan arak. Namun selepas itu, beliau buktikan bahawa beliau seorang pejuang Islam yang sebenar.

Perjuangannya untuk menegakkan Islam, dalam parti yang mengaku Islam, akhirnya di pecat kerana cuba tegakkan ajaran Islam.

Hebat permainan politik Pakatan.

Seks disanjung, agama lain di junjung, namun Islam selalu tersadung.


McTheory:
Semuanya berpunca dari manusia bernama Anwar..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BARANG DIINGAT!!!! ANUAR IBRAHIM TELAH DIDAPATI TIDAK BERSALAH DALAM KES LIWATNYA WALAUPUN TERDAPAT BUKTI YANG MENGATAKAN PERBUATAN LIWAT ITU BENAR2 BERLAKU. KEKALAHAN SAIFUL ATAS SEBAB TEKNIKAL, NAMUN APA YANG KITA AMAT TAKUTI SEKARANG INI SEKIRANYA PAKATAN MENANG DALAM PILIHANRAYA NANTI PASTI ANUAR AKAN DILANTIK MENJADI PM, SEGALA RAHSIA PERBUATAN LIWAT SEMUANYA ADA DALAM KOCEK KAPAL SINK, JADI PASTI DAP AKAN MENGGUNAKAN SEGALA KELEBIHAN YANG ADA PADA MEREKA UNTUK MENGUGUT DAN MEMPERKUDAKAN ANUAR. ANUAR BAKAL DICUCUK HIDUNG. BANGSA MELAYU, AGAMA ISLAM DAN RAJA-RAJA MELAYU DALAM BAHAYA SEKIRANYA ANUAR MENJADI PM. MALAYSIA AKAN JADI SEPERTI SELANGOR DAN PERAK SEBELUM INI. BANGSA MELAYU MEMIMPIN TETAPI CINA YANG MEMERINTAH. JADI SAMA-SAMA KITA FIKIR KAN.

Tanpa Nama berkata...

Cantik bro...lembu-lembu juga harus faham. Jangan jadi bahlul selamanya. Ingat kamu dimana akan kekalnya. Usah ikut nafsu dan pujuk rayu. Kamu akan dibuang seperti sampah kalau anda tidak tinggalkan kumpulan jahanam ini. Lihat saja mereka yang dah sedar spt YB Zul, Hassan Ali, Nasharuddin, Ezam, Zahrin,dan ramai lagi.. Insaflah.. belum terlambat....

Tanpa Nama berkata...

Tak apa lah Anuar aljuburi...., kalau banyak berkawan dengan kafir HARBI.... tak lama ... jadi ikutan juga..., ALLAH saja Yang Tahu... Dengan Nama ALLAH, aku tak akan jadikan Anuar Al juburi sebagai pemimpin dalam hidup aku.