Selasa, 10 Januari 2012

TUDIAA!! Anwar di bebaskan.. Saiful Bukhari Redha?



Pastinya pengadu kes liwat, Saiful Bahari Azlan manusia paling kecewa kerana Anwar di bebaskan oleh mahkamah kerana masalah teknikal.

Namun beliau seolah-olah redha dan terima apa saja keputusan mahkamah.

"Tidak di dunia, namun di Masyar pasti. Reda dgn ketentuan-Nya. Akan terus tenang, doa, istiqamah dan sabar. Illahi Antal Maksudi Wa Ridhoka Mathlubi,” demikian entri akaun Twitternya.


Namun disebalik hati kecilnya, tentu beliau terkilan kerana orang yang bersalah akan di lepaskan begitu saja.

Sebaik saja mahkamah tentukan Anwar dibebaskan.. Pihak pembangkang, terutamanya blogger, terus mengecam Saiful Bahari dengan pelbagai kata-kata nista.

Namun adakah mereka sedar bahawa, Saiful masih lagi berhak untuk memfailkan ke mahkamah rayuan?

Apa yang mereka lupa, mahkamah membebaskan Anwar atas kerana bukti yang tidak sahih dan tidak boleh digunakan. Masalah teknikal. Secara logiknya, Anwar tetap meliwat Saiful!

Apakah seorang peliwat layak menjadi Perdana Menteri?

Semasa tiada kuasa pun beliau berani lakukan sedemikian, apatah lagi jika beliau berkuasa.

Habis budak-budak lelaki jambu hilang dara sebabnya kelak. he he..


McTheory:
Perdana Menteri Malaysia seorang peliwat? biar betul bro..

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Langit tidak selalu cerah' yg pasti Anwar akan lebih merana dan sakit jiwa selepas ini..! Rakyat yang waras dan berakal akan jadi hakim.. tunggguuuuu !!

Tanpa Nama berkata...

Saiful tiada pilihan bila Politik DI UTAMAKAN....selain redha Saiful berdoa sahajalah ye.

Persembahan terbaik dari PDRM,PEJ.Peguam Negara dan Hakim...goes very smoothly as ...to convince the majorities .. but guess what Jokes on u GUYS.

Tanpa Nama berkata...

Joke? joke? Joke?....They were sold twenty percent.

Tanpa Nama berkata...

Ada lagi ka saya juga mau Bili mau suruh jaga lumbu tapi mau itu muda punya.Itu tua nak mampus saya tamau. Thanks P Ramlee

Tanpa Nama berkata...

Wahai saudara sekalian.Jangan hanya menyalahkan Anwar sebab kita tidak tahu kebenaraannya dan kita bukanlah tuhan untuk menghakiminya.apa yang perlu kita buat untuk menjadi penyiasat persendirian ialah kita cuma renungkan,yang pertama-Mengapa Anwar yang terlibat bukannya ahli politik yang lain? yang kedua-Mengapa Anwar harus meliwat sedangkan di seribu kali mampu untuk melanggan mana-mana wanita cantik. dan yang ketiga-mengapa setelah Saiful di liwat dia pergi berjumpa dengan YB-YB dan orang-orang penting dalam BN,mengapa dia tidak terus buat laporan ke polis? banyak lagi perkara pelik dalam kronologi kejadian ini.Sebab itulah menilai bukan mengikut hati tapi mengikut akal.menutup kebenaraan ibarat menipu diri sendiri....

Tanpa Nama berkata...

Saiful pun satu juga.......... dah dewasa macam dia terajanlan kalau ada orang yang nak meliwat.jangan2 dia pun nak juga kot.... "Apa boleh buat duit punya pasal..."

Tanpa Nama berkata...

Nmpk sgt saiful bahari tu lembik.org tua mcm anuar pon xleh nk kalahkn.ker die pon syok sekali.plk logik la ckt.akal xder ke sume..tuhn bg akal untuk pk.