User Online

Politics Blogs

Seminar Autisme 2014

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Khamis, 5 Januari 2012

TERPANAS!! Pas Kedah Dah Kecut Teloq Bila Perkara Ini Terjadi!!

Setelah pihak Badan Bertindak Selamatkan Madrasah berusaha dengan pelbagai cara untuk berdamai dengan kerajaan negeri, dan merayu supaya Kerajaan negeri, pemaju menghentikan 'niat' mahu merobohkan Madrasah Salihiah.

Namun segala usaha dan rayuan langsung tidak di layan. Bahkan usaha untuk mendapatkan penjelasan daripada MAIK juga gagal dan MAIK (Majlis Agama Islam Kedah) terus berdiam diri tanpa sebarang respon.

Sudah la MAIK tidak amanah dalam menjaga tanah wakaf khas ini. Di amanahkan untuk menjaga dan mengekalkan syiar Madrasah dan surau. Namun apa yang terjadi ialah, MAIK seolah mengadaikan tanah wakaf ini dengan harga RM1.48juta, tanpa izin dari waris tuan punya tanah wakaf.

Kejadian ini menjadi pelik apabila, penjualan MAIK kepada kerajaan negeri, tidak dimaklumkan, malah wang RM1.48juta terus di diamkan oleh MAIK dan menjadi tanda tanya kepada pihak waris dan penjaga Madrasah ini.

Disebabkan berasa curiga dengan tindakan MAIK dan Kerajaan negeri, Badan Bertindak dan Waris pada tanah wakaf, turun ke pejabat SPRM untuk membuat laporan!



Di hadapan pejabat SPRM

Selepas 2 jam.. di soal, pengerusi badan bertindak keluar dengan semangat baru..

Laporan yang dibuat..

klik untuk besarkan..


SPRM berjanji akan cuba menyiasat dan menyelesaikan perkara ini dengan cepat dan teliti. Kami rakyat Kedah, bahkan rakyat Malaysia khususnya berdoa semoga pihak SPRM dapat menyelesaikan kekusutan masalah ini.

Esok pihak Badan Bertindak akan failkan kes ini di mahkamah syariah Alor Setar.

McTheory:
Makin lama makin panass.. Pas Kedah makin mengelabah!!

10 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

depa seleweng duit pon depa boleh masok sorga... itu janji nabi pork nik waslam.....

Tanpa Nama berkata...

ahh..macam arr umngok baik sangat babi oii..

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 5 Januari 2012 1:12 PG jadi hang mengakulah puak hang x baik? mmg pun... parti pis mmg mcm haramjadah babi oiii

Tanpa Nama berkata...

1.12, kalau sangka org tak baik, kita nak ikut buat tak baik juga. Kalau sangka kita baik sangat buatlah perangai baik-baik. Janganlah jual bangsa, maruah agama, cakap bohong, munafik, memeras rakyat,dok jilat kafir, bongkak,sombong,penting diri. Org buat semua salah, kita je yang betul. Perangai bagi elok. Jangan jadi perangai babi.Bodoh sombong.

Tanpa Nama berkata...

dlm pas pun ramai kaki pedukang,kaki betina,kaki judi.

dlm pas pun ramai tak solat.

sebab itu surau pun depa gamak runtuh dan jual.

mana khutbah pas bela islam.

masjid kubu pas pun senyap je pun.


pas dah jadi biro agama DAP.

Tanpa Nama berkata...

Orang yang kata UMNO ngok tu la yang tak cerdik.Taksub membuta tuli.

Tanpa Nama berkata...

Pas ada fatwa sendiri hanya utk parti Pas saja...kalau dibuat dapat pahala balasannya syorga....
tp kalau org lain buat berdosa balasannya neraka....

Fatwa songsang Pas... bagi imbuhan pada org lain itu satu sedekah dan terima imbuhan dari org lain itu satu hadiah

Sah Pas Parti Ajaran Songsang

Tanpa Nama berkata...

ingat PAS@PR sebagai alternatif kpd rakyat Malaysia lebih baik,telus,efisien,transparen
rupanya lebih indah khabar dari rupa..

pemimpinnya lagi haprak!!!!!dari mengkarung jadi biawak...kini
dah jadi buaya!!..NGAP!!!!

penyokong tegar kena tipu hidup-hidup....nasib ader yg dah sedarr!!!!takbirrrrr ALLAH MAHA BESAR DAN MAHA MENGETAHUI MAHA PENGAMPUN!!!

muslim sejati

Tanpa Nama berkata...

PAS Laknatullah..hangpa tunggulah balasan Tuhan kt hangpa..pemimpin2 laknat.
Bangsa yg suka buat fitnah, suka putaq belit..last2 Tuhan belit hangpa..

Kalau UMNO dlu jahat rampas tanah bendang..hangpa lg SETAN..rampas tanah WAQAF! rampas tanah tempat ibadah!!

GILA punya MB Azizan..hang xsedaqkan mampuih esok nk jawab apa dpn Tuhan!! dgn pongoih!!

praha2 berkata...

EDEN TAK TAHU LAH MAcam mano kito oran Islam nak pertahankan agama yang kito cinta ini. kalo masjid dan suarau bolih dirobohkan sonong sonang olih pas yang menjadi ketua korajaan dikodah, nampak nyo dipp apo lagi dio tolak cam air jo.
diselangor usah kato nak jago masjid dan suarau tigo tahun lobih dah jadi korajaan satu masjid dan suarau pun bolim do beno. nasib oran Islam melayu, melukut ditanah/negaro sondiri. nampak nyo dua tigo tahuin lagi kito oran Islam melayu akan menjadi PATI.

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review